/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig rejse til polen
Fra : Ringo_Gringo
Vist : 406 gange
80 point
Dato : 14-12-03 03:00

jeg skal en tur til polen til febuar! det jeg mangler er en billig rejse. jeg vil gerne have forskellige valgmugligheder da jeg ikke udelukkende er efter den billigste rejse! man skal jo også side godt!

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 14-12-03 10:11

http://www.osterlindet.dk/ dem brugte jeg det var de billigeste til stetin på 4 stjernet hotel sas raddison
kan varmt anbefales.
mvh
nicolai

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-03 10:30

Er det fra Skagen eller Falster, det gør jo en forskel.

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 15-12-03 18:19

jeg skal afsted fra århus! og jeg skal ikke ha hotel.... kun rejsen (gerne retur)

Kommentar
Fra : emmofinn

Dato : 24-12-03 02:33

jeg ved at de grå busser i frederiks allè har nogle billige ture til Polen, det er da lokalt og nogle okay busser de har.

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 11-01-04 00:19

Hvor i Polen skal du til? Jeg har rejst meget i Polen,har bl.boet i Wroclaw i 2 år.
Måske kan jeg hjælpe med noget,der er mange smukke steder at besøge.

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 11-01-04 01:13

jeg skal til warsawa og spille en koncert fredag og derfra vidre til gdansk og spille om lørdagen.
derfor er det vigtigt at jeg kan være der torsdag aften!
jeg skal ikke se nogen serværdigheder jeg skal bare der ned og hjem
vi er to der skal afsted hvis det kan gi nedskærelse i prisen!