/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Frameldning
Fra : Chris_G
Vist : 364 gange
40 point
Dato : 13-12-03 23:44

Hvordan kan jeg slette min profil på kandu.dk???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-12-03 23:48

Hej Chris_G

Det kan du ikke men du kan lade være med at logge på mere

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-12-03 23:50

Du kan skrive til kandu og bede dem om at slette dig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-03 23:51

Du står som alm bruger. Der står ikke noget i din profil, som andre brugere kan læse.
Hvis du ønsker at ændre brugernavn kan dette ikke lade sig gøre.
Du kan oprette dig under et andet navn, men Chris_G vil stadig være registreret hos kandu.

mvh ans og god

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-12-03 23:58

Til Ellebye og Chris_G

Dette er taget fra et tidligere spørgsmål:
Kode
Vi kan desværre ikke slette en person, da personens ID flyder rundt over alt i vores databaser. Vi kan sætte et flag der indikere at personen ikke er aktiv længere, men slette ham/hende det vil vi have svært ved, for hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.

Så man kan ikke få slettet sin profil.

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-12-03 00:01

OK, det er så godt som en sletning. Men mon ikke kandu rydder lidt op i forbindelse med omlægningen.

ellebye

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-12-03 00:02

Hej
Hvis du blot er træt af at få mailbesked fra indlæg du er kommet til at deltage i kan du skrivet et pænt farvel og tak indlæg. Og huske at fjerne fluebenet ed "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål."
Så får du ikke besked mere.
mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-12-03 00:04

Ellebye

Det kan man da kun håbe på jeg er lidt spændt på at se hvad de har lavet, men det er sikkert godt

// Toupie