/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i sony Ericsson
Fra : jree65
Vist : 206 gange
40 point
Dato : 13-12-03 20:36

Kan man slette sine Temaer. SPRING-SUMMER-AUTUMN-WINTER. Og CLASSICAL.Som ligger i telefonen.når man køber den.
Og kan man stoppe det irriterende grønne blinkenden lys .
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : The_Phreak

Dato : 13-12-03 23:25

nej man kan ikke slette de ting der var i tele fonen da man købte den

Kommentar
Fra : jree65

Dato : 14-12-03 11:26

øv, men tak alligevel

Kommentar
Fra : brodal007

Dato : 15-12-03 17:46

du kan godt slette alt i telefonen(næsten) du skal bare gøre et trick som hedder 13 sek. tricket. det vil sige at du går ind i opsætning vælger nulstil alt og tager batteriet ud i 13 sek. og propper det i med det samme og tænder telefonen, og så skulle det meste være slettet.
det skal siges at nogen har mere succes med at få slettet tingene hvis de tager batteriet ud i flere eller mindre sekunder, prøv dig frem