/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kørerlys Toyota Corolla
Fra : gertajensen
Vist : 2356 gange
50 point
Dato : 13-12-03 17:11

Hej. Jeg skal have monteret et kørerlys relæ på min toyota. Har fået et foræret af en kollega men desværre uden en manual. Relæet er af typen Wurth Fabers kørerlys controller timer. Med 5 stik hvoraf nr 2 og 3 er + og - . Bilen er som skrevet en Toyota Corolla 3dx med 1.3 motor årgang 1986 5 d. Er der en der ved hvordan eller nærmer hvor jeg forbinder de ledninger/tilslutter dem i bilen.
På forhånd tak
Gert Jensen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-03 17:24

I værkstedsbogen burde det fremgå hvor lyset skal kobles.
Bogen kan du låne på biblioteket.

Accepteret svar
Fra : tempra

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-03 00:25

Hej Gert!!
Kast skidtet i skraldespanden, og giv mig din mail adr.. så skal jeg sende dig et diagram på et kørelys der passer til alle biler og som koster 2 stk. nye lysrelæer a´ ca. 50 kr stykket lidt ledning og en times arbejde. så virker det med 100% garanti..

Godkendelse af svar
Fra : gertajensen

Dato : 14-12-03 18:18

Tak for svaret tempra. Og her har du min e-mail. gertajensen@stofanet.dk

Kommentar
Fra : jokingdamm

Dato : 20-09-05 21:00

er der ingen der har et diagram på dette relæ?????? for det virker ikke mere i min bil og vil gerne kunne måle mig frem til fejlen!!!!!!!

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 20-09-05 22:11

Send en mail til preben_jette@adslhome.dk og vi finder en løsning
VH preben