/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Lydoptager
Fra : stig54
Vist : 2237 gange
100 point
Dato : 13-12-03 16:54

Hvor finder jeg en lydoptager der kan optage fra en minidisk til mic in eller line in i længere tid end 10 min
Stig

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 13-12-03 18:56
Kommentar
Fra : stig54

Dato : 13-12-03 19:27

har kigget lidt på siden men er lidt lost. Optager en minidisk i MP3 format skal jeg jo have en konverter så det kan komme ud på en wave CD
Stig

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 13-12-03 19:32

Jeg konkluderede at du puttede standard analog ind i PC'en, når du nævner line/mic in...

Og at du har opdaget at Windows standard audio recorder kun optager 10 minutter ad gangen...

Og at du derfor ønskede en recorder der ikke stopper efter 10 minutter...

Du må specificere opgaven nærmere.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 13-12-03 19:38

Det er også en optager der kan længere tid jeg ønsker, konverteringen sker jo ved brændingen af cdèn. jeg kunne bare ikke finde nogen optager på siden, synes det hele var konverteringsprogrammer, men hvor skal jeg søge
Stig

Accepteret svar
Fra : KajKagearm

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-03 19:51

Vi prøver igen:

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1090&Download=JA

Har du i øvrigt installeret alt i forbindelse med dit lydkort? Der plejer at medfølge diverse programmer, herunder også lydoptager. Men den ovenstående virker!

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 13-12-03 20:13

Tak for svaret KajKagearm.
Nu er den sevet ind, tusind tak.