/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digitalkammera = webcam..
Fra : CiaoStyrer
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 13-12-03 15:37

Kan jeg få et program så jeg kan bruge mit digital kamera som webcam... jeg har et canon powershot A40..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-03 15:39

Kan du ikke det.

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 13-12-03 15:40

Det er det jeg spørger jer om kan jeg ikke det...??

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 60 point
Dato : 13-12-03 15:44

Der skal ikke noget specielt pogram til web cam,det er en indstiling på cameraet,hvis det er muligt.Se i manualen efter et afsnit med web cam funktion,hvis der ikke er et sådant,kan du ikke
Mvh Ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-12-03 15:59

Som mange af de andre canon powershot A... og S... mener jeg heller ikke dit camera kan køre som web-camera. Mit canon S50 kan ikke bruges som web-camera.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 13-12-03 16:50

Tak for svaret ofa. Jeg skulle bare lige vide om man kunne... det kunne jo godt være....