/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor engelsk??
Fra : hoho100
Vist : 454 gange
40 point
Dato : 13-12-03 12:40

Når jeg er på nettet er min menu på engelsk Back for tilbage, search for søg osv. Hvis jeg højreklikker med musen er alt også på engelsk.Det har tidligere været på dansk og jeg mener ikke selv at have ændret det.Jeg har prøvet at ændre sprog m.m men intet synes at virke .

på forhånd tak for hjælpen hoho100

Kommentar
Fra : resten

Dato : 13-12-03 12:42

Og det er en Dk version du har indstaleret ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-03 12:46

Har du opdateret noget på engelsk

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 40 point
Dato : 13-12-03 14:11

gå dinne opdateringer igennem enten via windows opdate eller ved:

tilføj/fjern programmer i kontrol panel kan du se om du har opdateret en hotfix til
internet explorer - klik på support information og derpå support oplysning for at se
om det er engelsk sprog du har indstalleret hvis tryk fjern på dette program/horfix...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-12-03 14:22

Som xou siger er det nødt at være en opdatering der er på engelsk som er blevet installeret. Mit råd er ligesom xou prøv at find den og så fjern den

Fijala

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-03 14:22

Du kan også prøve at genindstallere IE her er et
par måder at gøre det på>
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[ln];318378

Og NR 2>

genindstallere IE>
Læs hvad der står i toppen af siden,dette script/reg
sætter reg nøglen til IE
fra 1 til 0,så kan man gå direkte ind og
genindstallere IE,man skal ikke genstarte pc'en
men gå direkte ind og genindstallere(på Dansk)
Scriptet/reg hedder(tryk på teksten)>>>>>>>>>
Enable Reinstallation of Internet Explorer:
linie 114

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp
på IE siden>Worldwide Downloads

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-03 14:28

du skal kun klikke på >Internet Explorer teksten ikke OE,det er vis du vil gendindstallere outlook express,dette gælder XP

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-03 14:35

i IE>filer> inporter og eksporter>foretrukne emner gem filen i en mappe efter eget valg,inporter filen igen når du har genindstalleret,så har du dine
foretrukne igen.
Manse9933

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 13-12-03 14:36

Hejsa.

Ja genindstallere IE er nok det bedste.... MEN MEN MEN... Fordelen ved Engelsk version er at det er den der først kommer sikkerhedsopdateringer/servicepacks til.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-03 14:41

vis du gør det så gå ind på win update og hent hotfix bagefter

Godkendelse af svar
Fra : hoho100

Dato : 14-12-03 11:47

Tak for svaret xou.

Ved nærmere eftertanke fandt jeg ud af at det ganske rigtig var en opdatering der var skyld det engelske "rod".
Jeg har allieret mig med en som har lidt forstand på de ting for at få det rettet.Jeg kan ellers godt li selv at rode med pc,en men så kan det jo gå galt som jeg kan se.

Tak for hjælpen xou.