/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Shockwave...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 416 gange
77 point
Dato : 12-12-03 22:57

Jeg har Shockwave 7 installeret, men en hjemmeside, som jeg gerne vil ind på kræver, at jeg får den opdateret, men jeg kan ikke gøre det, for hver gang jeg kommer ind på Shockwave's hjemmeside kommer der frem, at jeg allerede har Shcokwave installeret...

Hvordan opdaterer jeg???

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 12-12-03 23:10

afinstallerer og hent den nyeste ned

mvh nicolai

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 12-12-03 23:12

Jeg har afinstalleret, og fjernet resterne i registrerings-databasen med RegCleaner, men den skriver stadig, at jeg har den...

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 12-12-03 23:17

forøg point og måske vil nogen hjælpe

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-12-03 11:51

>stevanovski

Hvis det skal være point der skal være afgørende om andre ved hjælpe en, er foremålet med kanku helt ramt ved siden af.
Prøv selv at se dig omkring hvor mange kan få hjælp med meget færre point at dele ud af.

Det kunne jo være at der lige netop ved det stillede spørgsmål, at ingen KUNNE hjælpe ikke ??

mvh
ellebye
(Jeg har desværre ikke nogen forstand på Shockwave, så derfor afholder jeg mig fra at svare, og hellere lade være med at svare end at komme med et dumt svar).

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-03 17:29

Ja hva fan er det for noget point ræs? Tror du har misforstået ideen med et forum som dette stevanovski!
Desværre Lasse kan jeg heller ikke hjælpe, men jeg vil lige sige at du skal passe på med de der reg cleaner tools! Du kan virkelig "fucke" din puter op med dem, med mindre du ved hvad du gør!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 77 point
Dato : 13-12-03 19:00

Lyder som en gammel skrøne, men prøv : http://spywarefri.dk og tjek foe spyBot's -> Online !!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-12-03 20:07

Jeg fandt ud af det i Spywarefri's forum, så derfor giver jeg pointene til molokyle...

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-12-03 20:07

Tak for svaret molokyle...