/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Lumatron Hjemmebiograf
Fra : lallebae
Vist : 920 gange
288 point
Dato : 12-12-03 20:33

Har købt Lumatron surround anlæg til kr. 1095; det er ok bortset fra centerhøjtaleren ikke har så højt et register.
Skal anlæget indstilles på en speciel måde
Hvad kan man evt. udskifte den med. Det skal stadig være lowprise.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-03 20:34

Register???

Fijala

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 12-12-03 20:42
Kommentar
Fra : lallebae

Dato : 12-12-03 21:15

Med et ikke så højt register mener jeg der mangler diskant

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-12-03 08:38

Der må være en indstillings procedure. Min knægt har et sony surround anlæg og der kan man justere alle højtalere for sig. Simpthen prøv dig frem.
Dumt spørgsmål. Alle ledninger sidder vel som de skal?
Udskiftning af centerhøjtaler, kan faktisk udskiftes med hvad du ønsker, men den skal jo passe lidt til de andre i ydelse.

Fijala

Kommentar
Fra : lallebae

Dato : 02-01-04 15:31

Det lyder stadig lidt uldent fra centerhøjtaleren. Der er tilsyneladende ikke nogen equalizer indbygget.
hjælp !!

Kommentar
Fra : 1mokke

Dato : 05-02-04 12:27

kunne godt tænke mig at vide om du har fundet ud af noget, overveje nemlig at købe samme model..Tak

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 20:54

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam