/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Usb
Fra : Fijala
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 12-12-03 16:34

Kører XP pro. Kan pludselig ikke bruge mine usb porte (ingen gule spørgsmålstegn i enhedshåntering) alt fungerer tilsyneladende. Når jeg sætter et eller andet i fx. digitalkamere, memorystick el lign. fryser pc-en bare og der er kun en udvej. <reset>. Har tjekket stort set alt, har endda geninstalleret xp og opdateret fra nettet.???

Fijala

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 12-12-03 16:59

Jeg tror, at XP ikke kender enheden, som du har tilsluttet - prøv og kid ind i enheden's hjemmeside, og finder en opdaterende softwave til enheden!
MVH

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 12-12-03 17:03

Dine drivere har måske taget skade af en opdatering...
Afinstaller alt USB udstyr, afinstaller USB - genstart - grundinstallation USB - Installer drivere til dit udstyr - tilslut udstyr.

Kommentar
Fra : simon123456789

Dato : 12-12-03 17:04

hej

prøv at gå ind på pruduksentens hjemmeside og se om du kan finde en nyere driver...
håber du finder ud af det

hilsen simon

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-03 17:24

Det hele virkede for en uge siden, det er først derefter jeg er begyndt at rode

Fijala

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 12-12-03 19:33

Ok fandt dit sprgs.
Glad for, at du fulgte det andet sprgs. så du fik løst dit problem.

MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-03 19:36

Tak for svaret jmsgruppen.
Du fik ikke flere stjerner, da jeg selv fik det løst, men jeg kan se at når man nu surfer rundt her på kandu.dk så er med hele tiden med en masse gode svar.

Vi se jo nok igen

Fijala

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-03 19:40

Rettede bare stavefejl og mangler (sjuskehoved Fijala)

Tak for svaret jmsgruppen.
Du fik ikke flere stjerner, da jeg selv fik det løst, men jeg kan se at når man nu surfer rundt her på kandu.dk så er du med hele tiden med en masse gode svar.

Vi ses jo nok igen

Fijala

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 19:43

Fint nok, selv tak
og ja vi mødes garanteret her en anden gang

MVH
JMS