/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WMP 9 "Error# C00D11CD"
Fra : nollerik
Vist : 411 gange
500 point
Dato : 12-12-03 10:52

Jeg får denne meddelelse, når jeg forsøger at afspille en MPEG-fil. Jeg har ledt højt og lavt og kan ikke finde løsningen.

Jeg kører Windows XP og Windovs Media Player 9

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 10:54

Kender ikke den eksakte fejlmelding.
Prøv at genistaller windows, vælg kommandoer reparer.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 12-12-03 10:55

Nej, du kan nøjes med at reinstaller WMP

For at reindstaller din mediaplayer i windows xp, gør følgende:

Hent en ny WMP først og læg på skrivebordet. hent den her http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

Skriv dette i start - kør "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall" uden""

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-03 12:35

Måske kan du finde en løsning på Google>

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF8&oe=UTF8&q=WMP+9+'Error
Du kan også klikke på>
WMP9 'Error

Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-12-03 12:47

Her er den den til at arbejde efter:

Citat
Error# C00D11CD

How can I solve this error?
please help me!
I have xp professional and wmp 9.0

I had this problem when I wanted to watch the video file in hotmail.
It first asked me if I wanted to play this video inside the browser,
I chose "yes". then I got Error# C00D11CD.

..Anyway, I solved this by:
1. From the Media menu, (if it's now shown, choose "view--> explorer
bar --> Media" from your browser. the Media window should show up on
the left hand site. it is titled "Media Options."

2. Click the Media Options, "select Settigs...,"
then select "Reset preferred types."

Then the next time I opened the media/video file thru IE (or in
Hotmail), it asked if I want to play it inside the browser. I chose
NOT to play in the browser. Then everything went fine.

Hope it will help.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-03 12:59
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-03 13:08
Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 13-12-03 00:59

Er dit problem løst nu? nollerik? Ellers så vær venlig at give pointene til en bruger ...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-12-03 01:26

<<dezza
Helt ærlig, jeg forstår ikke hvad du mener.
Der er jo mange gode indlæg, manse9933, har givet et par gode link.
Hvorfor presse spørgeren??
JMS

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 13-12-03 07:02

Jeg har været forhindret at prøve alle muligheder på grund af arbejde. Imidlertid har jeg prøvet at anvende ellebyes citat - men jeg kan ikke rigtig få vejledningen til at passe med den danske version af wmp. Jeg vender tilbage hurtigtst muligt!!

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 13-12-03 07:37

Har lige prøvet arlets opskrift. Det gik fint med at få afinstalleret men ved installering kommer følgende fejl!

Der opstod en fejl uder oprettelse af processen <C:\dokuments and settings\keo\lokale indstillinger\tmp\ixp000.tmp\setup_wm.exe /P:C:\dokuments and settings\keo\Skrivebord\MPsetupXP.exe
Årsag:INDOWS\system32\advpack.dll

Så nu er jeg vist ude i noget snavs!!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-12-03 11:16

Nollerik
Har du prøvet at geninstallere, og vælge kommandoer reparer??

JMS

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 13-12-03 12:12

TIL JMS!

Det vil jeg så prøve - men jeg har lånt CD-eren ud til min svoger - så den skal jeg lige have fat i!

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 500 point
Dato : 13-12-03 12:16

nollerik
Håber det hjælper.
Install. burde genoprette alle fejl

JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-12-03 12:23

>nollerik

Men kun i forhold til dit styresystem, ikke andet.

ellebye

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-03 12:33

Prøv og søg efter advpack.dll med din søgefungtion for at se om du har den på pc'en,vis du finder den så kopier den til disse steder,vis den ikke ligger der i forvejen>
C:\WINDOWS\system32\advpack.dll

C:\WINDOWS\LastGood\system32\ADVPACK.DLL

C:\WINDOWS\LastGood.Tmp\system32\ADVPACK.DLL
Du kan muligvis finde den her>
C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\advpack.dll
og prøv så at genindstallere WMP
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-03 13:21

advpack.dll kan også findes på nettet.bare søg på Google,men vælger du det så sørg for at få den nyeste version(6.0.2800.1106)ellers kan du få andre problemer,mini FAQ>
http://www.nwlink.com/~zachd/pss/pss.html
Naviger i venstre side.
Man kan få problemer vis man fjerner WMP 9.
http://zdnet.com.com/2100-1104-957704.html
Nogle får problemer andre ikke.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-03 13:30

Klik på MPEG i venstre side og så på MPEG/DVD playback Questions
i mini FAQ

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 13-12-03 14:55

Nu prøver jeg først at reinstallere XP - jeg har forresten fået wmp9 igen ved at gå 3 dage tilbage, så nu får jeg ikke mere min sidstnævnte fejl - kun den oprindelige.

Jeg vender tilbage efter week-enden!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-12-03 01:50

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 18-12-03 11:06

Jeg skal have installeret en ny HD i maskinen - med en ny version af XP - og håber herefter at alt kører.

Godkendelse af svar
Fra : nollerik

Dato : 18-12-03 11:18

Tak for svaret jmsgruppen.