/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media Player vil ikke kopiere ...
Fra : beiderman
Vist : 518 gange
20 point
Dato : 11-12-03 20:18

Hej

Håber nogen kan hjælpe mig. Min Media Player er begyndt at drille. Når jeg kommer en CD i drevet og trykker kopier
fra CD, bliver nummerne godt nok vist. Men når jeg så vil afspille et (ved at dobbeltklikke eller marker enkelte og trykker 'Kopier') vil Media Player ud på nettet !
Det har den IKKE gjort før. Når jeg så klikker NEJ, er nummerne markeret med RØDT og jeg kan ikke afspille eller kopiere noget ind !

Det har ellers virket. Jeg har afspillet og kopieret numre ind før, uden at skulle lave opkobling til internettet, efter jeg har trykket 'Kopier'. Men nu vil Media Player partout ud på nettet.

Er der et eller andet sted, man kan slå det fra ?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Peter

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 20:28

prøv at gå ind i instillinger og se om den er beskyttet mod kopi

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 20:33

funktioner instillinger kopi musik og se om der står flueben i kopibeskyt indhold ?
jeg tror du har fået en opdatering som har gjort det. det har den gjort på min

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-03 09:16

Ditto hos mig... tak for oplysningen granslam (points til dig)
Søren

Kommentar
Fra : beiderman

Dato : 12-12-03 22:22

Hej

Der er IKKE noget flueben ud for "Kopi beskyt indhold" !

Og alligevel kan jeg ikke kopiere numre fra en CD ind. Hvad er der galt ?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 12-12-03 22:40

det kan være du skulle lade den komme på nette og opdateres
når du har gjort det prøv om den virker hvis den gør kan du bare slå fra inde i funktioner instillinger afspiller hent codecs automatisk
foresten hvilken vertion køre du med ??
hov prøv lige når du aligevel er der inde vælge fanebladet filtyper og sæt fluben i alle sammen
nu tror jeg den er der eller må du endelig skrive
mvh Granslam

Kommentar
Fra : beiderman

Dato : 29-12-03 23:10

Hej

Min Media Player er en version 8.00.00.4477 og PC'eren er en XP.

Nu har jeg prøvet at lade den komme op nettet, og den har også kommet med en "Opdaterer Mediebibliotek".

Alligevel vil den ikke afspille en CD uden at være koblet på nettet.
Endvidere, når jeg vil kopier og jeg er på nettet, kommer der en meddelelse med "Katatrofal fejl" - og ingen yderligere tekst.
Der er ingen hjælp at hente på Microsofts link - De siger bare at "Error# 8000FFFF" findes der ingen yderligere oplysninger til !

HVAD skal jeg gøre for at kunne kopiere CD-musik ind på min PC'er igen ?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 20 point
Dato : 30-12-03 06:19

Du kan prøve at opdatere din media player til version 9,og se om det kan hjælpe dig,du kan altid vende tilbage til din gammle version via gendannelses
punkt,under alle programmet>tikbehør>system værktøjer>systemgedannelse.

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/DA/players.asp

Manse9933

Kommentar
Fra : beiderman

Dato : 11-02-04 16:03

Løsningen på mit problem : Jeg blev nød til at installere/opgradere Media Player til version 9. Så nu kan Media Player kopierer musik igen.
Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : beiderman

Dato : 11-02-04 16:05

Tak for svaret Manse9933.