/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Vil gerne opkøbe boliger!
Fra : SubZero69
Vist : 3205 gange
150 point
Dato : 11-12-03 19:35

Jeg vil gerne begynde at opkøbe boliger på f.eks. tvangsauktion eller dødsboer?

Mangler bare at vide, hvor man finder boligerne - altså før de kommer i ejendomsmæglernes hænder.

//sub

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 19:39

politiken/berlingerne/lokalavisen
god jagt

mvh Granslam

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 19:39

Dette er ikke let, men du har en meget god mulig her:
http://www.tvangsauktioner.dk/
Ellers er der jo statstiende.
God ide at opkøbe, man pas lidt på, måske er vi konkurrenter
MVH
JMS

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 19:40
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-03 19:41

Ingen har forkøbsret på en tvangsauktion. Heller ikke ejendomsmæglere
Men du kan jo søge her.
http://www.nettidende.dk/statstidende/

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-12-03 19:41

Hej
Tvangsauktioner tillyses via http://www.nettidende.dk/statstidende/
Her kan du helt sikkert finde starten på hvad du søger. Det er den normale vej til dette enme.
Held og Lykke
Benjamin

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 19:41

øhh retter lige lidt konkurrenter= skal læses som kollegaer

JMS

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 19:41

ups der var vist en der var hurtigere

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-12-03 19:42

hov to samtidig ha ha

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-03 19:42

Man kan spørge Låsby-Svendsen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 19:45

<<teil og andre
Vil godt lige korrigere lidt. Ejendomsmæglere køber normalt ikke på tvangsaktioner. Ejendomsmæglere vurderer ejendommen for panthavere, så panthaver er oplyst om, hvilke budsum der er relevant.
Men tavngsaktion er en tung måde at opkøbe ejendomme på, men er man heldig, kan man også evt. få et godt køb. Svarer lidt til bilaktion, groft sagt.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 19:51

>>>zubzero69
Ved tvangsaktioner i dagens DK, er der mange bydere. Mange gange bliver aktionen aflyst, eller der bliver begæret anden, tredie aktion o.s.v. Det kan være lidt tung, også likviditetsmæssigt, idet du skal betale størstebeløbet, udover aktionsbuddet.
Hvis du virkelig vil forrest i køen, put en lille annonce i avisen, " Misligholdte pantebreve købes", vurder hvad du bliver tilbudt, og her kan der være et par gode muligheder.
NB. Du skal ikke fortælle dette til nogen som helst
JMS

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 11-12-03 20:11

konkurrenter

Jeg gætter på JMS selv er ejendomsmægler.

Det er nok ikke i samme amt vi skal operere så det går vel. Meningen er at jeg vil lave dem om til lejligheder og så udleje..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-12-03 20:41

SubZero69

Skal du have et job først http://www.kandu.dk/dk/spg/27959

og

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 20:56

<<<ans

JMS og

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 21:09

<<zubzero69
Jep, du har jo ganske ret, jer er ejendomsmægler. Endda med statens velsignelse (hvem F..... tror på staten).
Fusker dog også (gudskelov) med andre ting. Ejendomsmæglererhvervet er faktisk kedelig. Man er principiel kun buddreng. Videregiver meldinger fra køber til sælger og omvendt. Alle mæglere burde sgu have en Long John,
selvfølgelig TDI udgaven, eller DDI eller hvad det nu hedder (har ingen forstand på biler/cykler).
Få nu købt de ejendomme, renovering er jo let, kik her på kanalen, der har været livlig trafik desangående i dag.

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 21:10

æhhh
Glemte at sige at jeg terroriserer primært Vejle Amt..

JMS

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 11-12-03 21:11

>>SubZero69 så kan du jo bare køre rundt og efterse husene mens du venter .I dit nye job må du da have god tid til det

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 21:13

det var dagen 13èr

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 12-12-03 10:22

Ja ville de ikke være et fint arbejde? :)

mente jeg havde hørt rygter om det gav fede penge....

Vejle siger du. Det lyder fint. Så dækker jeg Ribe.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 10:33

<<subzero
Fint, vi deler

Og så mangler du jo en mægler, til at lave omkostningsbestemt lejeberegning
Jeg er billig, 800kr i timen plus moms SORT
MVH
JMS
NB. Kender Ribe særdeles godt. Pas lige på med alle de fredede bygninger.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 19:54

Jeps!! JMS er både billig og en fedterøv

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-12-03 20:02

Frida

Det har du ret i.

Tror at sub og jms køber ejendomme til en eller anden form for "bordel"
Jms har jo sagt at han og sub ikke er konkurrenter, men kollegaer.

Bare jms nu har tid, han skal jo også lufte sin hundhund
ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 20:18

Fy for skam "bordel" - tror du virkelig Ham JMS har da efterhånden rigeligt at se til. Tænk bare på alle de gåture med Sopey - Puh ha det må være anstrengende samtidig med, at han jo osse ska' passe alt muligt andet

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 20:26

<<<ans
<<<frida
I er fandme gale mig et par pæne banditter, begge to

Vi talte om at dække, ingen talte om at bedæ***, så ved ikke hvor bordellet kommer ind i billedet. Åh jo, det var ans det bragte det på bane. Er du fagmand ans , og bruger zub som cahuffør..
Sikke en samling. *LLOOLL*
FRIDA<< efter alle de point du fik, lovede du aldrig mer at kalde mig fedterøv, så må lige klage, for at se om jeg kan få dem tilbage
Ok ha det godt, er på vej i byen (suk uden sneøl)

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 20:46

Øhh bedække?? Vil I bedække et bordel hold da kæft - sikke et job

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-12-03 01:22

Frida
din slemme
Hvem har nævnt det slemme ord du bruger (bedække) hvad betyder dette??
Jeg har aldrig hørt om det før??
(JMS jomfru, 19 år og 3467 måneder)

JMS

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 17-12-03 09:17

Det er nogle skumle gutter og gutinder jeg har med at gøre her hva?

Angående fredede bygninger i Ribe, så skulle der handles for en 40 år siden (ikke fordi jeg er så gammel), men så havde mn scoret kassen nu.

800 kr. plus moms, sort. Lyder som en god handel - For dig!

Ved ikke rigtig hvor meget I har hjulpet mig udover at jeg har fået (be)dækket mit latterbehov.????!!!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 09:47

subzero69
Godt med en god latter, men nogle gange mopper vi hinanden lidt her på kandu.
Generelt, set over en periode, er det altid en fornuftig investering, at have udlejningsejendomme. Køb du bare op, men ved administration, skal du være inde i reglerne. Derfor lige et par link: http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20010034829-REGL http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20010034729-REGL
Derudover mit link til tavngsaktioner, så er du godt rustet.

MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 150 point
Dato : 18-12-03 01:42

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 18-12-03 19:29

Har været vækrejst. Kender godt både jargonen på Kandu og hvordan man bruger den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-03 19:36

SubZero69
Har du været ude for at søge job?????????
Køb du bare op. Måske kommer jms på besøg i er jo kollegaer!!!!!!!!!!!!!!!

mvh ans og samt held og lykke

Kommentar
Fra : miklasmiamiki

Dato : 30-01-09 10:00

hej
jeg ved ikke hvor langt du er nået, men jeg har en ejendom som jeg er nød til at sælge, men køber skal være indstille at jeg skal bo til leje og efter 2 år køber ejendommen tilbage, det er p.g.a sygdom jeg er kommet i denne knibe. kunne det være noget. kan du kontakte mig på mail. nette1752@mail.dk
mvh
miklasmiamiki