/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jul på Vesterbro
Fra : deho
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 11-12-03 19:20

Hej, er der nogen der har tabs til fingerspillet i titelmelodien til Jul På Vesterbro ?

I må meget gerne sende dem til dennis@deho.dk - bare lige skriv en kommentar herinde, så jeg kan give point

Kommentar
Fra : Anna.Fido

Dato : 11-12-03 20:24

Nej... Jeg har søgt i timer selv - uden held...

Kommentar
Fra : hanspeter.jensen

Dato : 12-12-03 19:02

Det er fandme en skam...

Jeg ved bare den starter med et D, og dernæst et F... Andet ved jeg ikke...

Accepteret svar
Fra : jakobbschmidt

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-03 21:44

Hej Dennis, Jeg har nu sendt dig fingerspillet, og som sagt jeg håber du kunne bruge min hjælp.
God Jul
Jakob

Kommentar
Fra : Maximiliam

Dato : 13-12-03 01:37

Hey Jakob jeg vil også meget gerne have dem, hvis du vil gøre mig den tjeneste så send dem til mcgehee@tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : WOTN

Dato : 13-12-03 10:03

ja tak oxo mig jul på vestrebro er godt

Kommentar
Fra : WOTN

Dato : 13-12-03 10:04

min mail er mick_trex@hotmail.com

Kommentar
Fra : seelen

Dato : 13-12-03 12:54

Arhhh......Jeg vil gøre alt for at få fat i TAB til den sang!!!!!!! Hvis nogen ligger inde med noget der bare minder lidt om det vil de så ik' sende det til von@von.dk ????

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 13-12-03 13:37

Så... Nu har jeg sendt det til jer, men hva' med de der point (deho)...Jeg ved godt jeg lyder lidt sur (det er jeg ik) jeg er bare hårdt trængende...
V.H.
Jakob

Godkendelse af svar
Fra : deho

Dato : 13-12-03 19:19

Tak for svaret jakobbschmidt.
Undskyld jeg ikke accepterede før, men jeg har næsten ikke været hjemme idag.

Kommentar
Fra : hanspeter.jensen

Dato : 13-12-03 19:50

Hey også den her vej, hvis der er en der gider...? hanspeter.jensen@ofir.dk

Kommentar
Fra : ME44

Dato : 14-12-03 14:42

Ka´akkoderne... Am C G Am7

Kommentar
Fra : tutteluu

Dato : 14-12-03 14:57

eeey!
nice, den sang er sej!
hvis noen har tabs'ene, så vil vær sød o send til mig oz?
dredgtilevigtid@yahoo.dk

Kommentar
Fra : oskarskriver

Dato : 14-12-03 23:34

Hej allesammen jeg kan forstå at det er her man skal finde Julens hemmelighed.
Jakob jeg kan se at du har haft travlt men i den gode juleånd beder jeg dig sende mig dine efterspurgte tabs.
På forhånd tak
Oskarskriver@hotmail.com

Kommentar
Fra : holycow

Dato : 16-12-03 18:28

Hejsa. Jeg vil også meget gerne have fingerspillet til denne sang. Er der ikke en der vil være sød og maile den ´til mig???PLEASE!!!!!! Min mail er holycow000@hotmail.com

Kommentar
Fra : Svenne182

Dato : 16-12-03 23:57

Jow tak en eller anden... MAIL: robert1603@hotmail.com

Send Send Send!!! :D

Kommentar
Fra : DJLJ

Dato : 17-12-03 11:37

Dawz!! Jeg vil også meget gerne have fingerspillet til denne sang. Er der ikke en der gider maile den til mig???PLEASE!!!!!! Min mail er LBSuper@mail.dk

Kommentar
Fra : themizzinglink

Dato : 17-12-03 14:30

hy... jacobbschmidt j blir ozze monsterglad hvis du ozze ville
sende den til mig.. på forhånd tak louis88@ofir.dk
hurtigst muligt for jeg skal bruge dem inden lørdag

Kommentar
Fra : rusbjergand

Dato : 18-12-03 16:49

Anders Mattesen - Jul på Vesterbro

e-----1p0----------1---------0---------1p0------------------------------------- ------
b-------3p0-------------------1-----------3p0----------------------------------- ------
d---2--------------------------------2--------------------------------------- ----
c-0--------------3---------2-------0------------------------------------------ ------
a---------------3---------3---------------------------------------------------- ---
E------------------------------------------------------------------------ ----

Bare kør den igen og igen.... ( Dm F-barré C Dm )

Lige sat og lyttet lidt af, den har virker ret god!

Er løbet tør for point giv mig lidt ikk.....

Og tak til Brage, som gav mig akkorderne! :D

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 22-12-03 14:49

Åhh vil også mege gerne have dem!!! Nogle dr vuil sende det til JB89_@hotmail.com

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 22-12-03 21:35

En gang for alle, kan jeg lige så godt lægge det herud:

e----------1--0-------------------------1----------------3-----------------------1----0------------------

B-----------------3-----------------------------1---3--------3----------------------------3--------------

G-----2-----------------0—2(h)--0--------------------------------------2-------------------------------

D--0-------------------------------------------------------------------0----------------------------------

A----------------------------------------------------------------------------------------------------------

E ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Riff'et køre hele sangen igennem igen og igen og…

Tag en Dm akkord og arbejd dig ud fra den med at flytte et par fingre, men grundlæggende bliv ved med at tage det som en Dm.

Selve akkorderne til omkvædet er: Dm – F – C – Dm (har ikke lige haft tid til at lytte dem af i verset)
God Jul

Jakob