/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
hvad er det ultimative security program!
Fra : noianiz
Vist : 296 gange
40 point
Dato : 11-12-03 17:53

vilket program er bedst til at holde rent af uønskede viruser/trojans/spyware???
mcafee vs. norton vs.zonealrm vs. trend micro
jeg har kun prøvet mcafee og zonealarm ´.... men har haft store problemer med opdateringen af zonealarm... og mcafee stoler jeg ikke rigtig på da jeg har fundet viruser på mit system...

men hvad er den ultimative pakke.... ?????????????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 17:56

Norton Internet Securiti.
Svaret er meget enkelt, koster omkring kr. 500,00
Vi har anvendt dette program i flere år, og det har aldrig svigtet os.
Dertil er det meget nemt at konfigurere.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 11-12-03 17:58

jeg vil mene at

Virus Norton
Firewall Sygate Firewall

jeg syntes at Nortons firewall er for "tung" at køre med

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 18:00

<<<<Buch78
Hvordan TUNG, det problem kender jeg ikke...

JMS

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 11-12-03 18:01

Der bruger flere recurser til at starte op med end.. sygate... har du prøvet at starte Nortons op på en bærbar ???

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 11-12-03 18:02

glemte lige at sige at sygates firewall er gratis

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 11-12-03 18:05

det skal KLART være ikke recurse krævende program....

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 11-12-03 18:05

"Forbrugernes Hus" eller fi har lavet en test som du kan se på http://www.fi.dk/test/computerudstyr/Internetsikkerhed/test/

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 11-12-03 18:06

og kan man ikke få norton gratis.... har ikke tænkt mig at bruge penge på noget!!!!!!!har levet mit liv gratis.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 11-12-03 18:08

Jeg har gået på en teknisk skole i 2 år nu.. og hvis der er et sted en firewall kommer på arbejde er det på en skole.. !!!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 18:13

Ok
Jeg trækker mig fra spørgsmålet.
Man skal jo nok ikke lige forvente, at få det ultimative bedste GRATIS

Og ja, norton på bærbar er ingen problem. Jo, hvis det er en 133 mhz.

JMS
nb. jeg læser ikke flere kommentarer her.
God jul

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 11-12-03 18:27

hvorfor kan man ikke det..... det er jo en masse rare unge mennesker der glædeligt cracker alt hvad man skal bruge så man hurtigt og nemt kan får hvad man vil ha med bit torrent

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 11-12-03 18:28

kaspersky anti virus........... hvad er det....er det godt.??.. har aldrig hørt om det!!!!!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-12-03 19:18

Hvis det absolut skal være gratis, kan du ganske lovligt hente noget af det her:
http://www.spywarefri.dk

Virusscanner: Klik på "Virus" i menuen til venstre og vælg Avast.
Den hævdes at være på niveau med Norton Antivirus - og så kan
den dårligt være bedre.

Spyware-scannere: Klik på "Værktøjer" i menuen til venstre og hent
BÅDE Spybot og Ad-aware.

Det var så tilbuddene på den side.

Hvad angår en gratis firewall, så er Sygate et godt bud.
En gratis trojanscanner, som er VÆRD AT BRUGE, kan du derimod
ikke finde nogle steder. De gode - Bo-Clean, TDS-10 og TrojanHunter
koster alle 300 - 300 kr.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-12-03 19:20

Rettelse: 300 - 400 kr.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-12-03 19:29

Nok en rettelse: Trojan-scannere: TDS-10 > TDS-3

Men så skulle der heller ikke være mere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-03 22:30

Jeg har AGV antivirus og har prøvet en del programmer Men aldrig noget så godt som agv .det er brugervenligt og ganske gratis du ka hente det på feks Google det opdaterer selv og generer ikke andre programmer og popper selv op hvis en fil indeholder vira inden du lukker den ind *ss SUNE

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-03 00:40

Det ultimative security program sidder mellem ørene!

Hvis du spørger om hvilken af de programmer du nævner er bedst, vil du ikke få noget tilfredstillende svar, da folk er tilbøjelige til at mene at det/de programmer de kører med er det bedste! Selv kører jeg med norton og er ganske tilfreds med det, men der findes mange andre udmærkede programmer!
Det det gælder om er ikke at sige ja til alt inde på nettet, selv ikke hvis dine bedste venner forsikrer dig om at den fil de sender er virus fri! Endvidere at holde sit styresystem opdateret med sikkerhedspatches, og så bruge de online scanners der findes på f.eks www.spywarefri.dk en gang imellem til et extra check!

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 12-12-03 01:33

jeg har lige dowloadet sygate firewall.... men hvordan opdatere jeg den?????

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 12-12-03 01:52

nå jeg har fundet ud af det.....

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 12-12-03 12:08

da sygate holder øje med alle porte på dit netkort er det meget lang tid imellem ders opdateringer..men når den er oppe at køre opdatere den sig selv...

Kommentar
Fra : monia

Dato : 13-01-04 18:42

hvorfor min computer slukker efter ca30 minutter kan i hjælpe mig

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 13-01-04 19:42

Hejsa monia.. vil du ikke være venlig at oprette en ny tråd.. da det er ikke er særligt pænt at skrive efter hjælp i andre folks tråde... så er chancen for hjælp også støre