/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
bibsamie, hvorfor blander du dig ikke i ~
Fra : 3773
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 11-12-03 14:56

bibsamie, Tips er ikke beregnet til spørsgmål, deltag dog i debatten, hvis du har en mening.

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-03 15:35

Jeg synes også bibsamie burde komme på banen med sine meniger, i stedet for at komme med nogle postulater og udsagn, der ikke er underbygget med argumenter, og spiller med dækkede kort, hvor et af dem åbenbart er frygten for at blive oversvømmet af billig arbejdskraft øst fra. På mig virker det som om bibsamie er en udlært bygningshåndværker, der ikke kan få arbejde, måske ikke er dygtig nok til at blive en arbejdsmæssigt efterspurgt person, så for at få sat lidt gang i hjulene, så................. .

Gå dog med i debatten, og argumenter dog for dine synspunkter. Vil du ud med din mening, må du også stå til regnskab for dine holdninger. Jeg er ikke mere fastlåst, at kan man komme med nogle gode argumenterog virkeligt vise nogle geniale synspunkter, kan jeg godt skifte mening, MEN, kom med de gode argumenter.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-12-03 15:35

Jeg synes også bibsamie burde komme på banen med sine meniger, i stedet for at komme med nogle postulater og udsagn, der ikke er underbygget med argumenter, og spiller med dækkede kort, hvor et af dem åbenbart er frygten for at blive oversvømmet af billig arbejdskraft øst fra. På mig virker det som om bibsamie er en udlært bygningshåndværker, der ikke kan få arbejde, måske ikke er dygtig nok til at blive en arbejdsmæssigt efterspurgt person, så for at få sat lidt gang i hjulene, så................. .

Gå dog med i debatten, og argumenter dog for dine synspunkter. Vil du ud med din mening, må du også stå til regnskab for dine holdninger. Jeg er ikke mere fastlåst, at kan man komme med nogle gode argumenterog virkeligt vise nogle geniale synspunkter, kan jeg godt skifte mening, MEN, kom med de gode argumenter.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-12-03 15:36

Derfor dette spørgsmål. Hans/hendes reaktion er rimelig bavlet og ganske useriøs.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-12-03 15:47

Ja, og hvad er så lige den skjulte dagsorden?, Må vi få det at vide bibsamie?

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-12-03 15:47

Ja, og hvad er så lige den skjulte dagsorden?, Må vi få det at vide bibsamie?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-12-03 15:50

Hold da op Rosmon, du har nervøse fingre idag!

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 11-12-03 15:56

bibsamie mener i hans/hendes "tip" at der ikke er problemer med at indføre polsk arbejdskraft efter 1.5.04.
Det er nu alligevel ikke så ligetil. For det første skal de efter regeringens forlig med DF have fast ansættelse inden de må komme hertil, ligesom de skal ansættes på overenskomstmæssige vilkår. Hvorfor så overhovedet importere ufaglært polske arbejdere?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-12-03 15:59

Rases, bibsamie's mavepine stammer fra debatten om hvorvidt man burde anvende "hvid" arbejdskraft, igen affødt af bibsamie's lidt underlige indholdsløse tip.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-12-03 16:00

Bibsamie, der var meget nemmere, hvis du fortalte hvad du mener istedet for at sidde som en stram skolefrøken med i et hjørne med samlede knæ.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-12-03 16:40

Det s´gu nogle søde billeder du bruger 3773, når det ta´r dig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-12-03 16:44

Yearh, men vi hører stadig ikke fra bibsamie. Det må man jo så tolke således at der intet budskab er.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-12-03 16:57

Jeg var inde at se på bibsamie´s profil. Entreprenør med renovering som speciale. Han vinder intet ved at holde sig ude af debatten. Der synes jeg trods alt at jms skorede nogle point ved at tage del i debatten,og underbygge sine synspunkter. Jeg har ikke noget imod at folk får point for deres råd, men så skal det ikke kun være varm luft. Rent faktisk harjeg været med til at givemeget høje pointtal for noget jeg syntes var et super godt tip, men jeg blander mig også når jeg synes tippet er problematisk!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-12-03 08:26

Faktuelt set er tippet ikke problematisk. Tingene er bare ikke sort/hvide.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 12-12-03 08:55

Det er det der gør tippet problematisk, og så mangler begrundelserne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-12-03 10:21

Netop Rosmon. Faktisk burde man bruge momsregistrerede håndværkere og fagmænd, autoriserede mv. Problemet er jo bare at det ingen garanti er for at tingene er super duper deluxe. Iflg elekricitetsrådets egen undersøgelse er elektrikerne jo netop ringere elektrikere end fuskerne, bare for at tage et eksempel. Var det ikke noget med fejl i 40% af de undersøgte installationer og rigtig grimme i vistnok ca 10 - 20%.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 12-12-03 10:37

dette her fører nok ikke til andet, end at vi forbliver enige, og at bibsamie forbliver en kujon der ikke tør sige fra, eller komme med sine argumenter uanset hvor meget vi prøver at neu tralt komme med vore argumenter, provokere, eller provokere ved at trampe på ham. hunde plejer trods alt at bide fra sig når de er blevet sparket længe nok.

Det er såmænd ike provokation for provokationens egen skyld,men for at få argumenterne frem, samt se om der skulle være et par esser i ærmet.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 12-12-03 11:40

Tak for svaret A.C.Rosmon. Som du selv skriver er du og jeg temmelig enige! Tak for snakken.