/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Programlinier ???
Fra : gamle61
Vist : 595 gange
250 point
Dato : 11-12-03 14:32

Jeg laver en eller to programlinier om aftenen . slukker ned og om morgenen er de væk
findes der en måde at låse dem på
hvor forsvinder de hen
håber en kan hjælpe , tak
m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-03 15:16

Kan du ikke højreklikke og opdaterer eller låse dem??

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 11-12-03 15:20

opdaterer hver gang , hjælper ikke , de bliver stadig væk i løbet af natten (kan det være en nisse ???)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-03 15:56

Har du et program der rydder op?? Måske et Nisseprogram *ss*

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 11-12-03 16:08

ikke andet end skrivebordsoprydning , der fjerner genveje man ikke bruger

Kommentar
Fra : Grubsnik

Dato : 11-12-03 17:28

Hvad mener du med:
Programlinier?
mener du de programmer der ligger nede på startbjælken? eller i selve startmenuen?

eller noget helt tredje?

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 11-12-03 17:36

nej , den programlinie vi sætter op i siden , som kan komme frem eller skjules
den i bunden mener jeg kaldes proceslinie

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 20:15

er det dinne programmer der ligger i proceslinjen du mener ??

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 11-12-03 20:38

nej - det er genveje til programmer , som jeg har på en bjælke i v.side af billedet

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 21:07

dvs dine iconer

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 11-12-03 21:12

jeps , istedet for at have dem til at flyde over hele skærmen , men de har ikke lyst til at være hos mig

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 21:57

jeg går ud fra du bruger windows 98 ?
trækker du dem der ned?

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 11-12-03 22:00

nej - xp prof. -

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 250 point
Dato : 11-12-03 22:10

ok fedt jeg har lige endevendt mit hovede for at huske tilbage til 98
hvis du højre klikker på process linjen så kommer der en lille grå boks frem der skal du vælge værktøjslinjer der sætter du flueben i hurtig start så skulle den være der

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-03 01:11

Er det H-Menu 5.0 du har ?

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 12-12-03 01:37

Vi er løbet af sporet - jeg har xp prof. - og det drejer sig om de programlinier (de bjælker hvor man anbringer sine genveje på) ikke at forveksle med proceslinien i bunden og heller ikke værktøjslinierne - ved ikke om jeg spørger dårligt - men synes ikke der er kommet en løsning

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-03 01:46

Jeg er slet ikke klar over hvad du mener,programlinier??????
jeg troede at du havde et program der hedder H-Menu,som jeg selv
bruger,når man klikker i kanten af skærmen så kommer der en program
menu frem langs kanten ,jeg har 120 programmer i dette genvejprogram.
og jeg har også programmer på skrivebordet,men dem kan man også skjule
med programmet,så man kun ser sit wallpaper,hvis du er intresseret
så kan jeg finde et link til dette(gratis)
Manse9933

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 12-12-03 01:55

De programlinier jeg har er fra mikrosoft office , og jeg bruger dem til at holde orden på genveje , og når jeg har taget det program jeg vil bruge , skjuler bjælken sig og kommer nylig frem når jeg berører siden af skærmen med pilen , alt fungerer godt , den taber bare mine genveje når pc'en er slukket om natten og det er jo træls at skulle ind i programmer for at hente det man nu vil arbejde med

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-03 01:59

nååååå,mikrosoft office,det kender jeg ikke noget til,jeg bruger selv open
office,sorry det kan jeg ikke hjælpe dig med.

God nat
Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-12-03 02:02

hej
Jeg ved lige hvad dit problem er. Du bruger XP PRO som jeg.

Du skal højremarkere linien med musen. Gå ind under egenskaber. Set et flueben ved "hurtig start" og dit problem skulle være løst.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 12-12-03 06:35

Eller du kan lave en ny værktøjslinje nede i proceslinjen og find så noget/mappe/program den skal hedde, træk den så op fra proceslinjen til den ønskede position

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 12-12-03 08:59

jeg går ud fra at du har gjort ligesom jeg skrev tidligere og som ellebye skriver
derefter gør du det samme med højre klik på processlinjen der sætter du flueben i lås processlinjen

mvh granslam

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-12-03 09:13

>granslam,

Undskyld, jeg havde ikke set at du havde skreve det samme, ellers havde jeg ikke skrevet indlægget.
Så >gamle61, hvis det jeg har skrevet virker er det granslam der har svaret.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 12-12-03 09:19

hvis ikke det virker lyder det som om din computer enten har et ram eller backup problem

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 12-12-03 09:21

jammen det er da helt i orden ellebye

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 12-12-03 11:16

Tak for svaret granslam.
har gjort som du ogellerby har sagt og da jeg lukkede op her til morgen var de der alle fire linier , Ellerbye har givet dig æren , men en stor tak og en glædelig til begge
m.v.h. - gamle61