/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
passiv holder til samsung sgha800
Fra : anders.henriksen
Vist : 305 gange
70 point
Dato : 11-12-03 12:35

hej mangler en passiv holder til min samsung sgh800. Skal bruge holderen til min bil og det må meget gerne være en der passer til modellen.. hvis ikke vil jeg gerne høre om alternativer.

Det ville være lækkert hvis nogen kunne henvise til butikker eller websteder.

Hilsen

Anders

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 11-12-03 12:42

http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.filmforklaring?VareID=4702

280 kr en universal til samsung

mvh nicolai

Kommentar
Fra : anders.henriksen

Dato : 11-12-03 13:03

Hmm den side er jo norsk og jeg bor i dk.... men ellers tak for svaret jeg har heller ikke dankort... så det skal være noget der skal købes i dk eller i butik i dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-03 16:05

Hej jeg har lige været i T.Hansen for lidt siden der så jeg de havde nogle sjove multiholdere som var udformet som to hænder der holder om mobilen og som passer til alle modeller*SS* Hygge Sune