/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Buffet
Fra : ockendon
Vist : 764 gange
100 point
Dato : 11-12-03 10:47

Nogen der har et forslag til hvad jeg kan servere til en buffet for 15-20 stk? Det skal ikke være noget der medfører mange timer i køkkenet.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-12-03 10:56

ring til en slagter det er ikke så dyrt som man regner med.
desuden er du fri for at stå i køkkenet i flere timer som ellers ville være undgåelig
hvis du skulle lave det selv .sammentidig har du fri til at hygge om dine gæster
håber du for en god middag
mvh granslam

Accepteret svar
Fra : gedestalden

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-03 11:31

Hvad med en gang ristaffel med nogle rigtig gode ris og 1 eller 2 forskellige "sovse". Dertil masser af tilbehør så som rosiner, kokus, agurker og hvad man ellers kan finde på. Det er nemt og smager herligt.

Kommentar
Fra : skrotmanden

Dato : 11-12-03 12:07

honningmelon med pharmeskinke - advocado med røget filet og en ostetern(lækker)
kyllingesalat m.karry-bacon og forårsløg.
roastbeef m.pebberrodsfyldte tomater.
lidt salater og godt kød (filet,mørbrad,skinke el.lign.) og til sidst lidt forskellig ost.

Ellers er der jo den traditionelle julefrokostmenu.

skrotmanden:)

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 11-12-03 12:47

Hej ockendon

Mit forslag er flg:
en god suppe------------Chili con carne a la Jamie Oliver -----lækker ost -----
med masser af brød og vin .
Velbekommen
mvh mcloud

Kommentar
Fra : Rascha

Dato : 11-12-03 13:06

Halløj!

Buffet sige du! Jamen så er der kun et at gøre.

Bestille hos: http://www.kokken-jomfruen.dk/

Det er nemt, det er billigt og der er masser af det.

Glædelig jul og god fornøjelse
Rascha

Kommentar
Fra : 25

Dato : 11-12-03 13:12

Jeg har prøvet kokken og jomfruen, og det var MEGET vellykket. Der er rigeligt med mad.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 11-12-03 13:49

Men jeg hadde tænkt mig en del "små ting", som kunne laves i aften og serveres i morgen uden for meget besvær. Jeg ved ikke engang hvor mange der kommer, jo!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 11-12-03 18:03

Fiskefile med remoulade,små frikadeller, kartoffelsalat, lun leverpostej m/ bacon, lidt ost, frugtsalat, evt. lidt sild og rejer . Fiskefile og leverpostej kan lunes lige inden brug, små frikadeller kan laves dagen før. ( man kan også lave mørbradbøffer eller alm hakkebøffer med bløde løg)

Dette er forslag

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 12-12-03 08:12

Tak for svaret gedestalden. det er nok dette det bliver til