/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn Driller
Fra : Bragesvej
Vist : 396 gange
25 point
Dato : 10-12-03 23:36

Jeg kan sortere min kontakter personer I Msn Messenger, feks om de skal vises som deres mail adresse eller kaldenavn, det har jeg så rodet med, sat dem til at vises som mail adresser, nu vil jeg så sætte dem tilbage så de står vist som deres kalde navn, men det vil den ikke???
den viser stadigvæk som deres mail adresse på nær en person der er online? men selv om de andre er ofline har deres kaldenavn altid stået der

Hvad har jeg gjort galt hvordan kan det rettes?
Hjælp

Kommentar
Fra : Grubsnik

Dato : 10-12-03 23:44

Du har ikke gjort noget galt.

Messenger lagre normalt folks kaldenavne efterhånden som de kommer online, når du så har haft den sat til kun at vise email adresser, har den slettet/glemt alle deres kaldenavne.

Det bliver automatisk rettet efterhånden som din kontaktpersoner kommer online samtidig med dig.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-12-03 23:51

Grubsnik...og det er du helt sikker på, må jeg spørge (Venligst) om hvor du ved det fra?

Accepteret svar
Fra : Grubsnik

Modtaget 35 point
Dato : 11-12-03 00:02

Tja, jeg er ved at skrive mit afsluttende projekt som IT-ingeniør, så har rodet en hel del rundt med computere.

Har desuden lagt mærke til at nye folks kaldenavn(som man selv har tilføjet) først dukker op når de kommer online, og ved at MSN ikke er meget for at gemme mere information lokalt end er absolut nødvendig.

Så jeg lagde bare 2 og 2 sammen og fik 3.98294220914909

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 00:06

Ja virker det (Det finder jeg ud af når en går online) så er du sku bare god )
det kan nemlig godt passe det du siger (selvfølig) for dem der var online på tidspunktet jeg ændre det ,og til bage igen, og som som nu er offline de har nemlig bevaret deres kalde navn, så du har helt sikker ret

Du har sku fortjent flere point en det jeg har sat af

Kommentar
Fra : Grubsnik

Dato : 11-12-03 00:16

Tja.. du havde jo nok fundet ud af det hen af vejen uden min hjælp.. nu slipper du bare for at bekymre dig over det.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 11:25

Tak for svaret Grubsnik. hvis jeg nu en anden gang har et problem kan jeg så kontakte dig evt på mail, bare hvis du har en mail du ikke bruger så meget, så du ikke oftenliger gøre din normale mail adresse

Kommentar
Fra : Grubsnik

Dato : 11-12-03 17:16

du kan prøve at sende noget til gerf snabelA ofir punktum dk