/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Børnetæpper
Fra : olifant
Vist : 1328 gange
100 point
Dato : 10-12-03 23:16

Hej!

Jeg leder efter et legetæppe til et pigeværelse. Der findes en masse forskellige tæpper med trafikmotiv, som børnene kan lege med biler på - jeg har for ikke så længe siden set et tæppe med dukkeværelser/dukkehus - mmotiv, hvor man kunne lege med dukker på. MEN jeg kan ikke huske hvor jeg har set det...

Er der nogle af jer, der mon kender dette tæppe oghvor man kan købe det?

MVH CK

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-12-03 23:19

Jeg må nok indrømme, at jeg har aldrig set dette tæppe. Men hvor i landet bor du, så er det jo at spørge i de forskellige tæppeforretninger.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-12-03 23:59

Hej olifant

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 11-12-03 00:01

Hovsa

Hej olifant

Jeg kunne godt huske at jeg havde noget i den retning,
er det mon dette du tænker på.
http://www.taeppeland.dk/default.asp?pageid=4

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 11-12-03 00:02

Glemte lige, du skal helt ned i bunden, og
klikke på side 8.

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 11-12-03 00:20

Jeg tænkte, at du måske skulle tjekke Jysk Sengetøjslager. Men jeg ved ikke om de har noget i den retning. bare en idé.

VH sismo

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 11-12-03 09:59

hejsa
i føtex kan man købe et til piger med askepot eller snehvide.
det måler 95 x 133 og koster 149,-, men det med dukkehus motivet har jeg ikke set, måske toys'us har det eller ikea...............

Kommentar
Fra : olifant

Dato : 11-12-03 21:58

Mange tak for jeres svar,

Jeg bor i København - og har set det i et reklameblad inden for de sidste 6-8 uger. Jeg har forhørt mig i Fætter BR, Jysk Sengetøjslager, Tours are Us, Ikea og Tæppeland, men de har det ikke.

God december!
Charlotte

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-03 16:44

Hej olifant.

Jeg spurgte min datter forleden dag, om hun havde set et sådan tæppe. Nu har
hun lige ringet og fortalt at hun idag har set det i Silvan.

Som hun forklarede, var det som at se et hus oppefra med forskellige rum. Kan det
mon være det du mener?

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : olifant

Dato : 16-12-03 20:12

hej mone

tusinde mange tak for oplysningen - jeg har nu fundet tæppet hos silvan. det hedder "open house" legetæppe, har træ værelser og en pool! så nu ved jeg hvor jeg skal købe julegaven henne!
igen tak og glædelig jul herfra
charlotte

Godkendelse af svar
Fra : olifant

Dato : 16-12-03 20:12

Tak for svaret Mone.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 16-12-03 20:46

Selv tak Charlotte
Jeg er glad for at julen blev reddet.

Jeg sender alle "roserne" til min datter,
det var trods alt hende der fandt det.

Rigtig god jul
Mvh
Mone