/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn Messenger og blokeret personer
Fra : Bragesvej
Vist : 947 gange
10 point
Dato : 10-12-03 21:37

Inde i msn messenger kan jeg se hvem der har tilføjet mig deres liste (vis) der har jeg nogen personer jeg har blokeret på denne liste, men nu vil jeg slette dem, jeg kunne slette en, men ikke de sidste to? hvorfor ikke?

Kommentar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 10-12-03 21:47

hvad sker der når du højre klikker på personen og vælger slet kontakt person??

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 10-12-03 21:48

Vent til de er offline, fjern blokeringen og slet. Det skulle virke.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-12-03 22:00

Selv om jeg højre klikker kan jeg ikke slette dem, jeg kam ikke se nå de er online, da de er på listen over blokeret personer?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 10-12-03 22:19

Hvis du starter med at slette dem i adr listen og bagefter i blokeringen skulle det virke,jeg vil tro ,den du har fået slettet ,ikke var på din mail adr liste
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-12-03 23:28

hmm..det har jeg prøvet, de hopper tilbage på listen?

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 11-12-03 03:05

Hejsa...

Prøv at slette dem fra dit adresse kartotek i outlook først......

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 11-12-03 03:07

Hejsa....

Hvilken by ligger bragesvej i...????.....

bare nysgerrig...

hilsen mrhan

ps... læs mit indlæg i din første tråd

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 11:18

Helsingør

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 11:22

H_blunck: Har prøvet så hopper de over i den rubrik over tilladte personer, og det kan jeg ikke slette dem fra?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 14:29

Nope, har prøvet det kan ikke lade sig gøre. Her er forklaringen fra msn hjælp:

"Når dit navn er blevet føjet til en anden persons liste over kontaktpersoner i Messenger, er den eneste måde, du kan få dit navn fjernet på, at bede personen om at slette det"

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 10 point
Dato : 11-12-03 16:53

Vil det sige man ikke selv har mulighed for at slette en person? Har selv samme problem, men kan ikke slette personerne.

Skal man bede dem man vil have slettet om først at slette en selv, for det kan lade sig gøre?

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 19:33

Åbentbart

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 17-12-03 10:02

Tak for svaret grethes.