/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn Messenger og Outlook express?
Fra : Bragesvej
Vist : 518 gange
13 point
Dato : 10-12-03 20:49

Når den bliver åbnet op kan min ven se i sit adresse/email kartotek over kontakterpersoner nede i venstre hjørne hvem der er online (Vist som en grøn mand) han kan selvfølig også se det i sin Msn messenger, men han kan altså også se det via sin mail, men hvorfor kan jeg ikke det? vi har de samme kontaktpersoner??

Jeg har Xp pro
Outlook express 6.0
Msn Messenger 6.1

Kommentar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 10-12-03 20:56

du skal være logget på msn og outlook samtidig

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-12-03 21:06

Det er jeg også! men jeg kan ikke se når de er online?

Kommentar
Fra : Dark_Knoldwegde

Dato : 10-12-03 21:12

så ved jeg det ikke

Kommentar
Fra : Jesper1969

Dato : 10-12-03 21:22

det er dine kontakt personer der kan ses nede i hjørnet og jeg tror ikke at det virker sammen med msn 6.1 :(

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-12-03 21:22

nej min ven det er ikke nødvendigt at være på outlook og msn samtidig jeg er det ikke jeg benytter incredimaikl istedet
men du skal huske at invitere dine venner til at komme på din liste så får du dine små mænner frem
god jul

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-12-03 21:23

ps. jeg glemte at sige jeg også bruger xp. pro 6.1 - smat msn 6.01

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-12-03 21:31

Ib2650 min venner er jo på min liste, og ligeså er jeg på deres? aligevel er der ingen mænder i mit outlook/Kontaktpersoner???

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-12-03 21:33

så er det bedste du kan gøre slette msn totalt og geninstaler det igen det plejer at løse mange småproblemer

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-12-03 21:34

haløjsa der er ingen mænd i outlook kartoteket

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-12-03 21:34

der står kun adresser navne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-03 21:36

Det kan jo være at dine kontaktpersoner har "SKREVET" ikke til stede eller vist som off line. Det er jo noget man selv kan bestemme, hvis man vil være på nettet og ikke forstyrees af andre.
ans

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-12-03 21:40

Ib2650 nej de er markeret med grønne mænd når de er online røde mænd når de er offline, det nytter ikke at installere igen, jeg har lige instaleret Msn 6.1? stadigvæk ingen mænd ....????

Kommentar
Fra : Grubsnik

Dato : 11-12-03 00:12

Er problemet at du ikke kan få vinduet til at komme frem? eller at den kun viser folk i dit adressekartotek og ikke dine msn-kontakter?!?

For at få vinduet frem skal du gå til view->layout (nok: vis->layout på DK-versionen)
og sætte et flueben i basis delen ud for contacts(igen nok: kontakter på DK)

Håber det hjælper på det, ellers så skriv igen

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 19:38

Der sat fluben i contacts og jeg kan godt se mine kontaktpersoner (Men ingen grønne/Røde mænder) når de er online/offline via Msn Messenger?? min ven kan min svirgerinde kan.......Jeg kan ikke? + andre jeg kender?)

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-12-03 19:42

Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med at når jeg vil tilføje en kontaktperson, så forslår den at kigge i mit adressekartotek, det som ligger i Hotmail? måske hvis jeg kunne for den til at søge i outlook istedet, men hvordan?...og er det der skoen trykker? for iadressekartotek i hotmail der er sku de omtalte mænder Grønne/Røde?

Accepteret svar
Fra : Olle_hansen

Modtaget 13 point
Dato : 12-12-03 20:02

Det er rigtigt som "jesper..." siger, at de ikke virker med MSN 6.1... De er også forsvundet på min...

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 12-12-03 23:22

Olle måske du har ret, men min ven har også 6.1 og der er de (mænderne) nu er det jo ikke så vigtigt men for fa.... hvor det kan iretere mig når noget virker på deres pc og ikke min...kan i følge mig?

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 17-12-03 10:03

Tak for svaret Olle_hansen.