/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Elsker mit G-kort
Fra : Zerg911
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 10-12-03 08:33

Muhaha kan i også få jeres computer til at skrive i har fået en "Katestrofal fejl" ??

Det er ligefør jeg næsten ikke nænner at geninstallere mit grafik kort driver efter denne meddelse kom.
Men udover det hvad kan det skyldes? Fejlen syntes ikke at gøre noget som så.. men den kommer frem hvis jeg vil ind og ændre i advanced under skærm indstillinger
Nogen der har nogle idèr??
Jeg bruger et Nvidia Gforce3 T200

/Zerg\

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 11:12

Sætter du opdateringshastigheden højere end skærmen kan tåle.
Jeg kan ikke få den til at skrive det, men har set det en gang, og det var ved forsøg på høj opdateringshastighed.
Emesen.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-12-03 11:20

Nixen gør jeg ikke.

Men skal lige siges at jeg lige har opdateret mit kort. Ved ikke om det er det der skulle gør det, men dumt at udgive en opdate der f*cker dit grafik kort ??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 11:28

Ja det er dumt af firmaet - øh med mindre dit kort ikke helt passer til opdatering.
Eller ny opdatering slås med den "gamle" version.
Emesen.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-12-03 11:32

Well - Nvidia har en meget nem hjemme side, ang. at finde frem til drivere.. Tror næppe der er noget der konflikter, men uden at kunne udelukke dèt..
Hvad skal jeg gøre for at fjerne det? bare fjerne grafikkortet fra enhedshåndteringen og så genstarte ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-03 11:49

Jeg går ud fra at du har den oprindelige driver.
Jeg ville i enhedshåndtering >opdatering>læg din skive i, finde og indstallere driveren, så burde den overskrive den nye.
Emesen.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-12-03 11:52

Det var en mulighed ja.. Det tror jeg, jeg vil prøve, men den gamle driver er jo næppe optimal

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 10-12-03 12:02

Næ - men uden katastrofal er vel bedre. Og du kan evt. prøve at lægge den nye ind igen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-12-03 15:34

vis du ikke har direkte slettet driveren så findes den på pc'en endnu du går ind under egenskaber for dit grafik kort drivere>annuler opdatering

Godkendelse af svar
Fra : Zerg911

Dato : 15-12-03 13:16

Tak for svaret Eyvind.
Svart var dog at fjerne selve grafik kortet fra Enhedshåndteringen og så installere nogle nye drivere, så selvom dette ikke var helt korrekt, var du stadig tættest på.