/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Kan vi ikke godt slippe for...
Fra : klodomir
Vist : 484 gange
1 point
Dato : 10-12-03 08:30

... alle de uvedkommende "Tips" om katte? Jeg sidder lige og kigger på listen over de sidste 10, og der er ikke et eneste tip iblandt dem. Kun vitser, billeder af katte, som ingen er interesseret i og endda et tip om akvarier.

Kære Kirstejn, Ellebye, Teil, Natmaden og hvad I ellers hedder - vil I ikke godt holde op med at poste uvedkommende indlæg? Det er irriterende for os, der har abonneret i håb om at få information om katte, at få inboxen fyldt op med den slags ting. Jeg kunne selvfølgelig lade være med at abonnere, men måske går jeg så glip af et tip, som jeg kunne bruge.

Kan jeg mon få opfyldt dette juleønske?

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 10-12-03 08:44

Hej klodomir!
Så enig - så enig. Masser af indlæggene bærer tydeligt præg af, at pgl. ikke selv har kat - og af, at nogle af disse slet ikke kan lide katte.

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-12-03 10:16

Hej.
Hellere end gerne, men læs lige dette:

http://www.kandu.dk/dk/tip/5765

Hvis vedkommende så i stedet for lagde sine "tips" om katte under eks. smalltalk kunne vi (kald det modtips), acceptere dette.
Og nej, det er ikke rigtig, kan kun tale for mig selv, kan endog meget godt lide katte men disse kattetip der mere er reklamer er jeg og flere også foruden.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 10-12-03 11:39

Det burde være en selvfølge, at det kun er mennesker, der holder af katte, der abonnerer på kattetips.
Problemer med katte har alle katteejere nu og da, fordi kattene er så herligt uforudsigelige.- Min hankat sidder foran tastaturet nu og brummer bekræftende.
Kattene er forresten ligeså forskellige som mennesker, så det råd der virker for din kat virker nødvendigvis ikke på andre; men det er måske et forsøg værd.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-12-03 12:06

Det kan jeg godt følge dig i, og hvem ved hvad kandu laver af ændringer her i foraet.

Men det Kirstejn lægge ud under tip, er hverken tip eller råd, men det er hun som sådan fuldstændig ligeglad med.
Og så længe hun fortsætter med disse "tip, råd, reklamer" stopper "antitip,antiråd, antireklame" heller ikke.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : 25

Dato : 10-12-03 12:16

Ja, katte er forudsigelige, jeg har 2 min mindste søn har 2 og min mellemste søn har 1, og der er ikke nogle af dem der er ens.

Men søde er de da.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-12-03 12:39

Flemming17

Jeg tror kun det er kærlige katteejerere der abonnerer på kattetips, men når de ligger under sidste 25, kigger andre med. Det kunne jo være man kunne lære noget, eller måske man bare er nysgerrig og dette gælder for alle Tips´ne. Så ændringer af den art, tror jeg ikke hjælper.
Det har været oppe at vende før, bare som point givning af Tip, og problemet er det samme dér, det er ikke kun dem der abonnerer på kategorierne, der pointgiver et Tip.

// Toupie

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 10-12-03 13:03

Det lyder da fornuftigt - bare vi så kunne slippe for de dumme kommentarer fra folk, der endnu ikke er blevet så voksne, at de har lært at sætte pris på kattene.
Der er "Hundemennesker", der har behov for at deres husdyr lystrer en kommando og så er der "Kattemennesker" der finder det charmerende, at katten bare "tager imod beskeden" og derefter beslutter om den gider at gøre, hvad man beder den om.
Menneskers behov er jo også åbenbart ret forskellige.

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 10-12-03 14:06

Hej ellebye,

Jeg forstår godt, hvad du mener med "modtips" eller "antitips". Jeg havde allerede læst den diskussion, du henviste til, og jeg synes også, at det er Kirstejn, der har skabt hele dette problem. Men jeg kan bare ikke se, at det hjælper at poste modtips, når Kirstejn tydeligvis er revnende ligeglad med, hvad vi andre synes om kattereklamerne. Nu er der bare dobbelt så mange irrelevante posts, som der var før.

Du kan ikke diskutere med spammere, for det er jo gratis at poste her, og får de bare positiv respons fra 1 procent af læserne, så har de jo tjent på det.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-12-03 23:48

Hej Klodomir

Du har ret, og hvad jeg kan se på antallet af dem der har kigget på hendes Tip´s, så er der da en del interesserede alligevel, så hun vil jo nok blive ved med at poste dem, uanset om andre er utilfredse eller ej.

// Toupie

Accepteret svar
Fra : kirstejn

Modtaget 1 point
Dato : 15-12-03 13:01

Hej Klodomir m.v.

For det første er jeg ikke en hun,- men en han. Dernæst kan jeg meddele jer alle, at der fremover ikke kommer mere fra min hånd, - håber så at alle er glade.

Kirstejn

Godkendelse af svar
Fra : klodomir

Dato : 15-12-03 14:36

Tak for svaret kirstejn.