/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HEBO racing VS. MALOSSI MHR VS. POLINI E~
Fra : Daschmuck
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 10-12-03 08:12

hej allesammen...
hvad syntes i er det bedste?????????????
luftkølet...............

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 10-12-03 08:34

Vandkølet er det bedste....vil jeg sige....hvis du ønsker det yderste og bedste...
MALOSSI MHR sat sammen med de rigtige ting kan komme op på de 19hk....mener jeg....
Det er bare at prøve sig frem....Eventuel spørg folket på mopedgallery.com... nemlig profferne der sidder der og sluder....håber du kan bruge dette til noget,.,

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 10-12-03 12:35

Hvis vi snakker luftkølede motore, er der mange meninger... Jeg vil holde på at Polini EVO yder mest, da det er lidt skarpere portet end fx. Malossi Mhr.... Der er mange der holder på MHR, men det har mest at gøre med at det er billigere og derfor har flere folk erfaringer med dette kit... Alt dette er kun om deres Cylinderen!

Hvis man snakker komplet tun, så ville jeg enten vælge Malossi MHR eller en blanding mellem polini EVO's cylindere og malossi's koblinger, varioer osv. som er i bedre kvalitet end Polinis...

Kommentar
Fra : z0unds

Dato : 10-12-03 12:47

Et komplet Polini EVO sæt med Malossi OR istedet, så vil du give de fleste scootere baghjul!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-12-03 19:44

z0undz > lige præcis. dog ville jeg også vælge et par andre dele som kobling osv. i MHR i stedet for EVO...

Godkendelse af svar
Fra : Daschmuck

Dato : 11-12-03 07:01

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : z0unds

Dato : 13-12-03 18:47

Jon - Malossi Overrange er vario, kobling, remskiver og rem .. hele sættet

så Polini Evo med Malossi Overrange ville smadre de fleste scootere samtidig med du ville ha' et kanont træk hele vejen!