/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail/sendte beskeder/Gemme.
Fra : Bragesvej
Vist : 324 gange
11 point
Dato : 09-12-03 23:04

Jeg kan når jeg sender en mail via min hotmail konto gemme den i sendte beskeder, men kan det gøres deafult, altså så den gør det altid?

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 09-12-03 23:12

Hmm... Tror det ikke.... Men der står at beskeder vil slettes efter 30 dage eller så... Skaf dig en POP3... Hvilken internet udbyder bruger du?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 09-12-03 23:13

stofa

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 09-12-03 23:15

Tror ikke du får nogen email-adresser med dér... Du kan prøve at undersøge det... For så kan du jo bruge Outlook Express.... Tror jeg ikke du kan med en hotmail... Men prøv... For i Outlook er næsten alt muligt..

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 09-12-03 23:19

Jo, du kan faktisk godt bruge Outlook Express... HHar lige gjort det med min... Du bruger altså Outlook Express til at hente dine mails ned fra hotmail-serveren (automatisk). Og når du sender "ryger" mailen i "sendte" og bliver der til du sletter den...

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 09-12-03 23:42

Men jeg kan altså ikke gøre det vis jeg sender den fra min hotmail?

Accepteret svar
Fra : Olle_hansen

Modtaget 21 point
Dato : 09-12-03 23:48

Nej, for den online-mailpostkasse hotmail tilbyder er baseret på MEGET lette indstillinger... Den har nogle faste indstillinger... Der er kun få der kan ændres... Men Outlook kan klarer problemet... Andet?

Kommentar
Fra : superbenny

Dato : 10-12-03 08:29

jeg kan stærkt anbefale dig at hente mailprogrammet incredimail http://www.incredimail.com/?lang=9&addon=IncrediMail
det kan hentes gratis på dette link et kan meget mere end outlook og det en del sjovere at bruge

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 08:55

Yderligere kan du i Outlook Express "køre" med flere konti på en gang og lave dine egne mapper under. Jeg har selv 2 hotmail og en 3. mail "kørende"
Emesen.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 10-12-03 10:31

Samt det er meget brugervenligt, og regelsystemet er til at forstå...

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 12-12-03 17:22

En 3. mail-adresse kunne fx være en, som du opretter på www.gyxi.dk men der er også mange andre sider, hvor du kan oprette en gratis...

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 12-12-03 17:34

Til Olle ja jeg har et problem mere læs venligst denne tråd:
http://www.kandu.dk/dk/spg/27890

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 13-12-03 23:25

Tak for svaret Olle_hansen.