/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
cookies
Fra : granslam
Vist : 491 gange
20 point
Dato : 09-12-03 22:23

jeg har installeret empty temp folders v2.8.3
mit spørgsmål er nu hvordan sletter jeg mine cookies på en fornuftig måde
så jeg stadig kan logge på de forskellige hjemmesider
er der nogen der har en lille tommelfinger regel jeg kan rette mig efter??

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-12-03 22:26

Den sletter alle cookies og dem du skal bruge til autologin kan du tilføje over i højre side, så sletter den ikke de cookies

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 09-12-03 22:28

ja men hvad for nogle skal jeg bruge der er over 1000 stk
har du ikke et gyldent råd til hvad jeg skal kikke efter

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 30 point
Dato : 09-12-03 22:31

Start med at fjerne dem alle sammen.

Så hver gang du møder et log ind indtaster du oplysningerne og gå derefter ind i programmet og trykker på + over i højre side. Så er den gemt, sådan forsætter du..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-12-03 22:33

Der er to forskellige mapper en med cookies som du roligt kan slette indholdet i.
Den anden er mapper "oversigt" som gemmer dine genveje til de forskellige hjemmesider.

Dette her er på den gode gammeldags måde uden brug af autofunktioner, så man selv har styr over hvad man sletter.

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 09-12-03 22:46

Tak for svaret arlet.