/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Måling af trafik
Fra : olefahnoe
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 09-12-03 12:34

Hej

Jeg har prøvet et program der hedder Dumeter. som måler trafikken til ens pc. Men det er har en periode på 30dages prøvetid og den er udløbet.

er der nogen der kender andre programmer af den slags og hvor jeg kan finde dem...

Ole Fahnøe

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 09-12-03 12:52

Er det trafik via modem (forbrug) du vil måle eller er det data til/fra pc'en du vil se?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 09-12-03 12:55

det er pc pc gennem et trådløst netværk

jeg skal afprøve hastigheden når jeg henter en stor fil fra serveren på vores netværk

altså
sidder på clienten og gennem trådløs forbindelse henter en fil fra server tilbage til client

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 60 point
Dato : 09-12-03 13:23

du kan prøv denne her.. http://www.webattack.com/get/down2home.html

den er ihverfald gratis... men jeg mener ikke at den kan måle sig med dumeter..(Har ikke fundet nogle programmer der kan det)

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 09-12-03 21:34

Tak for svaret buch78.