/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
brakvandsakvarie
Fra : ru1
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 09-12-03 11:45

Jeg har et brakvandsakvarie på ca.450l. der er ca. 2-40/00 salt i, hvad planter kan gro i denne mængde.Der er argus,gobbie og sejfindemaller i.Jeg har tænkt mig at nogle skytte fisk i også.
Er der nogle der har erfaringer ,samt gode råd og triks vil jeg meget gerne have dem.
MVH
Leif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 12:43

Du finder meget om brakvandsakvarier her : http://user.aol.com/cebrezzie/aquarium/index23.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ru1

Dato : 09-12-03 17:58

det ser meget godt ud alt sammen,men nu er det sådan at sprog kan jeg ikke så det skal helst være på dansk
MHV
Leif

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-03 10:33

Jamen, her er så en side med link's til danske akvarie sider : http://www.akvariesiden.dk/links/danske.php3?vis=blandet

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ru1

Dato : 07-01-04 16:20

Tak for svaret molokyle.