/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
pizza i microbølge ovn?
Fra : tedd
Vist : 812 gange
120 point
Dato : 09-12-03 00:53

Kan det lade sig gøre at lave en pizza i en microbølge med grill? Jeg tænker mest på de der frosne købe pizza'er! Ikke dem der er specialt til microbølge ovne!

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 09-12-03 01:11

ja og put rigeligt med ost på !!!! hvad tid skal jeg komme *GGGG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-03 01:57

hehe hvad med nogle anvisninger inden jeg inviterer!

Accepteret svar
Fra : food_life

Modtaget 120 point
Dato : 09-12-03 08:00

Jeg synes at pizza'ens bund bliver helt forkert i microovnen - selvom du har grilli - den varmer kun foroven! Altså får du en kogt pizza, der efterfølgende er grillet på toppen. Nix - det har ikke noget med pizza at gøre - men hvis det bare er for at blive mæt, så ....

MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-03 17:20

Du har nok ret food_life men flere erfaringer eftersøges. Er der ikke noget med at man kan købe en crisp pande til microovn?

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 12-12-03 22:02

Tak for svaret food_life.