/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Windows XP
Fra : Grasse
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 08-12-03 22:26

Den afspiller ikke systemlyde.( log on log off) Jeg er administrator, når jeg opretter flere bruger så vikrer det på brugerne men ikke på administrator. Lydene er testet, de er der og virker når tester dem eller vi skifte dem. Tema er valgt. Hvad kunn være fejlmuligheden???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-12-03 22:38

Sådan reguleres systemets lydstyrke
Åbn Lyde og lydenheder i Kontrolpanel.
Træk skyderen under Lydstyrke for enhed under fanen Lydstyrke til højre eller venstre for at øge eller mindske systemets lydstyrke.
Bemærk!
Hvis du vil slå lyden fra, skal du markere afkrydsningsfeltet Slå fra. Hvis du vil slå lyden til igen, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Slå fra.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 08-12-03 22:53

Det er ikke højde indstillinger der er galt, jeg kan sagtens høre lydene når jeg skifter dem.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-12-03 02:08

Ja men har du tjekket, det er jo normalt at man skal kunne høre dem under en indstilling?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 09-12-03 19:55

jeg har tjekket, jeg forstår det ikke, jeg har som tidligere sagt ingen problemer når jeg opretter en ny bruger på maskinen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-12-03 21:36

Log ind som dig (administrator)
Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Lyde og lydenheder.
Hvis du vil vælge et normalt lydtema, skal du markere det i boksen Lydtema og vælge Windows standard
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 09-12-03 21:38

Har jeg også prøvet. Jeg er nået så langt at jeg nok er nødsaget til at geninstallere.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 09-12-03 21:48

Hjælper det ikke at vælge et andet tema, eller ingen, og så genstarte.
Bagefter vælge Windows standard, og så genstarte.
Men formatere, er det ikke drastisk, så kan du jo da bare oprette en ny til dig selv, med administratorrettigheder, og så senere nedlægge den gamle "dig".
Jeg syntes da ikke de lyde er vigtige, jeg har slået dem fra.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 09-12-03 21:50

det kunne være en mulighed - tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Grasse

Dato : 09-12-03 21:50

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-12-03 22:14

Selv tak, men hvis du nedlægger din konto, vil dine skrivebordsindstillinger (ikoner), nok ryge en tur.
VH Palle Hansen