/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TEMP filer i WIN XP
Fra : Smukke_Ole
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 08-12-03 16:54

Hvor meget (eller hvor lidt) kan man tillade sig at slette i det bibliotek/den mappe der hedder C:\Documents and Settings\Mit Navn\Lokale indstillinger\Temp\ ?
Eller findes der i XP en facilitet til at slette disse filer med ?
De fylder efterhånden 1 GB

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-12-03 16:58

Hejsa ole

Du kan rolig slette dem alle,det sker der ikke noget ved.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-12-03 17:20

Du kan på www.spyware hente et prog. emty temp, som holder styr på den slags uden at skulle bekrymre sig , og kan indstilles til at tømme efter fra 5 min. - 1 time.I internet indstillinger kan du samtidig under avanceret sætte flueben ved slet mappen internet tempery når pcen slukkes så er den tømt ved genstart.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-12-03 17:22

djeg fik skrevet forkertlink er er den så du kommer direkte til mappen , bare tryk på ikonet, og i øvrigt en masse andre gode sikkerheds programmer som er freeware

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-12-03 17:23
Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-03 05:10

Der er også et lille program her, der ikke fylder ret meget>

Disk Cleaner with installer

http://www.xs4all.nl/~mp2004
Den rydder også op i mange forskællige programmers temp filer,er der
cookis som du vil bevare så som kandu, så du ikke skal logge ind hver gang
du går herind,så højre klik på internet cookis>configure og sæt den i protected område,og sæt et flueben i cooki filter boksen,et meget simpelt program,du kan slette i alle mapper der står i programmet,uden problemer,

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-03 05:15

all plugins and main program in one file (368 kB,så behøver du ikke at hente nogle plugin's

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-03 05:19

Disk Cleaner runs on all Windows versions/platforms

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 09-12-03 22:20

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-12-03 00:09

selv tak