/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dask til jms
Fra : ans
Vist : 446 gange
2 point
Dato : 08-12-03 15:49

Jms så er det tid til dask.
Hvis du sender en lille hilsen inden 1 time fra nu af så gir' kandu dig 10 ekstra point. Husk nu lige at gå en tur med din hund....

ans

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 12 point
Dato : 08-12-03 16:05

Dask aiiii

Var lige ude at gå med "hundhund"

Nåede jeg det.. PYHHHH

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 16:12

Det vil jo vise sig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 16:15

Nåede du at se på????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 16:20

Havde min lille teaterkikkert med, og nogle gange optager vi det selvfølge på video. Har selvfølgelig også billede af det, anvender dette som baggrundsbillede på alle skærme her i huset..*GGGG*

Ellers går det fint med min hån..øhhh hånd, fremskridt....kan nu selv pille næse

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 16:22

Har lige møde et par timer....
Blir spændende om jeg nåede.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-03 16:34

Ja, dask ham der JMS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 16:41

Ja ja jms, hvis du skal til "møde" et par timer så venter jeg da. Er mødet med din hund....
Det er da ikke nok at du bruger en kikkert. DU SKAL STÅ LIGE VED SIDEN AF ellers duer det ikke. Nu ikke så doven.
ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-12-03 18:28

jeg må have lavet en måbe-smiley, for jeg fatter absolut MINUS af dette indlæg...hvad er det JMS skal se i en kikkert?????Og hvoffor ska han stå ved siden af??????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 18:42

Han skal se en hundel.... Hans hundhund vil ikke s...., hvis jms ikke ser på.
Skingur du er gået glip af mange sjove ting her på det sidste med jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 18:55

Er klar til DASK

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 19:02

Hvorfor ##""@@@)==/&%%%¤#¤¤#$$$$$
sender de ikke mail...

jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 19:04

Så er "mødet" måske afsluttet for denne gang.
Det med at pille næse. Hvor mange fingre skal du bruge på een gang??? Du er måske ikke den eneste, der skal have pillet næse, på samme tid? Hjælper du andre?

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 19:05

Godt spørgsmål, jeg få heller ikke mails. Pludselig får man en hel bombe.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 19:09

Har en ordentlig jysk de Gaule næse bruger begge hænder, undtaget er dog når jeg går tur med hundhund, snor i den ene hånd, og videooptager i den anden, mmmenn problemet er, at hunden vokser, HØMMM er så stor, at den ikke kan være på smalfilm mere. Må snart finde alternativ løsning

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 19:09

Får bank af alle franskmænd, ikke lige så smart stavet..Gik lidt hurtig

jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 19:14

Var det med hunden du gik lidt hurtigt?

ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 19:20

Jep mødet afsluttet, en kunde, suk, mere arbejde, synd det ingen penge giver
men så skal jeg jo heller ikke betale SKAT
jms

SERVEREN ER UTROLIG LANGSOM, ELLER ER DET 11.800 MODEM????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 19:20

Jep mødet afsluttet, en kunde, suk, mere arbejde, synd det ingen penge giver
men så skal jeg jo heller ikke betale SKAT
jms

SERVEREN ER UTROLIG LANGSOM, ELLER ER DET MIN 11.800 MODEM????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 19:27

nå nå er det "orange" arbejde

Håber på at der snart kommer mails igen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 19:37

Niks ans, ingen orange her. Gider ikke alt det med "maling" uanset farve, orange eller sort.

Hos os her i jylland hedder det:
PRIS plus MOMS,,,SORT

Jep, træls med mail, kandu var også helt nede i dag. Gad vide om de vil købe en gammel 133mzh af mig, måske bedre end det isenkram de bruger i dag

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 20:26

Hvor blev DASKEREN af ???
Går til aftenbøn NU
(æhh aftentur med Sopey)

JMS

NB. SOPEY ER HUNDEN, SGU IKKE KONEN.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-03 20:56

Nu troede jeg lige det kunne hjælpe at blive højkulturel.
Jeg prøvede at gå til opera, for at se om det skulle hjælpe, men ak, siden er der ikke kommet mail's. Så jeg er lidt glad over at i heller ikke får nogen.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-03 21:01

Sad du og sov?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-03 21:25

Hvis det er mig som skulle sove, så er jeg lys vågen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-03 22:49

men ikke mere

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 09:01

emesen
Du skal lige have *****
for dit tip i sprgs. om outlook. Her har vi siddet og åbnet... Du trækker den bare lige over i "MINE GENVEJE"
Hvorfor "#&&%=?##£££(/(]]}}][[ har jeg ikke selv tænkt på det
Men vi har tilpasset os, din nye metode
Tak for tippet..
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-12-03 10:10

Hmm... Ingen skal sgu slippe fra et dask fra mig, når nu Ans er så venlig at gi' muligheden.
JMS - du får lige en herfra Frida osse
Måtte lige skynde mig inden muligheden forsvandt. Naah faktisk kan jeg se, at jeg godt kunne have ventet til sp. er blevet lukket - den er jo "billig"*GGGG*

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 10:14

<<frida
Mange tak for DASK

Frida, har du noteret dig, at det er min hund der hedder Sopey, ikke min kone

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-12-03 10:25

>JMS

hihi - ja jeg følger skam med. Man kan jo komme grumme galt afsted ellers
Jeg selv får en "NY" hund idag - gæt hva' hun hedder??

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 10:46

<<<frida
Allerførst hvor mange point giver det at svare på dit sprgs.

Ved jeg sgu. da godt,,, den hedder "FRIDA"

JMS
nb. husk fra begyndelsen, at lære den at SK... selv.. *LOL*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-12-03 10:54

Det er tilladt at snige spørgsmål ind i andres*GG* Ingen er jo forpligtet til at svare, men ja hun hedder Frida sødt navn...
Hun kan vist nok godt sk... SÆL - ellers kommer jeg sgu og låner din kikkert*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-12-03 14:18

Frida
Hvad er det for en hund?
Vel ikke en SÆLhund?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-03 14:53

fridaflip -> Nåh... Jeg ville nu ellers ha' gættet på hunden hed : Føjda...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-03 17:04

Nu er operaen ved at være til at holde ud.
JMS - vi smede er pr. definition et dovent folkefærd. Så for at undgå for meget arbejde prøver vi hele tiden at finde en genvej.
Emesen. :_!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 17:11

>>emesen
Er selv håndværker, og MEGET doven
Men dit lille geniale tip, havde jeg aldrig lige rænkt på. Tror også det lige var noget du selv fandt ud af IKKE
Dovne mennesker, er altid de mest kreative.. *GGG*
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-03 17:30

Rent tilfælde.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-12-03 23:59

Tak Rellom og nej det er ikke en SÆLhund Det er en yndig yorkshire terrier med rød sløjfe og midterskildning*GG* og Ihh hvor er hun sød

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 08:18

hvad gør vi nu når der er to Frida's. Nåe ja - det er jo ikke noget problem - kommer jeg i tanke om - for den ene frida har jo lange ben og den anden har rød sløjfe.
med den lille vovse.
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 10:29

<<<Frida
Svarede lige på et hundesprgs. forleden, om fedtfattige godbidder. Her er mit svar.
Citat
Gå lige i bilka...
Ved ikke om de har dem andre steder, men der har vi købt tørrede små fisk, brisling, tror jeg. Der er næsten ingen fedt, kun naturlige vitaminer.
Ulempem er, at de ikke lugter så godt..
Vores hund, er vild med dem.

Link:
http://www.kandu.dk/dk/spg/27755
Se, nu blir din hund ikke fed
( øhh jeg fik jo altså 25 dask for svar hvad vil du give )
JMS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 10:53

jmsgruppen -> Nej, det er ikke brislinger. Det er Ammassat'er (på Dansk; Lodde) og disse er en stor delikatesse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 11:11

<<molo
Lignede brisling, ikke nem at se på indtørrede fisk, hvilke art, og må indrømme, har ikke kikket på posen, men ihvertfald en slags industrifisk
Hunden synes det er delikatesse, jeg synes de lugter afskyelig
Kan også bedst lide, at vovse får naturlig føde, bryder mig ikke om færdigkøbte varer, garanteres fyldstoffer og diverse E numre i skidtet.

JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 11:22

Molokyle!
Inde på denne side har jeg lidt begrænset adgang til at redigere.
Men jeg kunne godt tænke mig at skifte billedet af mig selv ud ved mus henover.
Har du nogen gode forslag.
http://www.frederiksberghospital.dk/FHTekniskTjeneste.nsf/SkalKategorier/Praesentation
nederst
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 11:29

emesen -> Stil et spørgmål i JavaScript, så kommer jeg med løsningen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 11:32

ok

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 12:11

- molokyle - tak for løsningen på mit dilemma.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 12:14

Citat
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 12:28

<<<emesen
Var lige inde at kikke lidt på vidunderet
Hvorfor skal foto skiftes, du er sgu da en flot fyr
eller man var ung og smuk, nu er der sgu kun "og" tilbage

JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-03 13:20

Jeg har et billede mage til men hvor øjnene ser en anden vej -
det kunne være sjovt, at skifte mellem dem. Men nu må jeg se om kan lykkes.
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 13:26

<<emesen
lav lidt animation, så når folk trækker musen, følger du dem med øjnene. Kunne sgu være skæg..

jms

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 14:43

DETTE ER TIL jmsgruppen : Følg nu med her hvor vi er ved at få fat i nakken på johanj : http://kandu.dk/dk/spg/27849

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-03 15:11

jms
Havde du ikke sendt en e-mail til kandu om johanj? Har du fået svar.
ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 15:30

ans
Nej, ingen tilbagemelding ang. johanj fra kandu

MVH
JMS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-03 15:32

takussavarput (udt. dagusavarbut)= Vi får se...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 16:57

<<ans
Hvordan går det med mine dask

Jeg har forøvrigt fået en mail fra kandu ang. johanj. De havde et par spørgsmål, men valgte at sende mail. Hvor er de dumme, hvorfor stillede de ikke sprøgsmålet her på kandu. Nåhh måske mangler de point, ville også være flovt med et sprgs. til sølle 2 point.
Bruger lige denne tråd, til info,, OK.

jms

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-03 17:05

Hva' skrev de ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 17:09

<<molo
Ønskede mere info. Jeg henviste også til dit sprgs. ang. skrifttyper, hvor han for en gangs skyld havde et normalt indlæg. Nu må vi se hvad der sker, men de tager sig åbenbart af klager af denne art, men:
det tager ca. 10 dage
jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-12-03 18:23

jms
Du snakker om et spørgsmål til sølle 2 point. Du har selv været en fedter..
Du skal nok få dine dask. Hav tålmodighed.
Gå lige en tur med din hundhund, og glæd dig over at det er dig, der huserer i Vejle og ikke i Ribe, hvor flere af husene er fredet!

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 12-12-03 18:31

ans
Jeg er, indrømmet, den fødte fedterøv..
To point her og der giver sgu da fire....

Ville lige anføre, at jeg omsider, har fået et lile mail fra kandu. Så må vi jo se hvad der sker med vor ven johanj.
Huserer mener du som chauffør for

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-12-03 18:42

Hvem ved hvem der lejer ud i Vejle eller Ribe.
Kunne godt nok lide hans spørgsmål om investering i ejendomme samtidig med at han søgte et job som chauffør.
Skrev du ikke selv at i var kollegaer? og ikke konkurrenter

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-12-03 18:47

Ans - ka' du ikke se sammenhængen - de skal da køres hen til hans ejendomme.
Det var jo til udlejning [hør]

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-12-03 23:21

jms er vist nok taget en tur i "byen". Måske det er til Ribe for at se på lokaliteterne. Hvis han er heldig finder han en chauffør.
Jeg er nu ikke sikker på at han vil lade en anden styre i Ribe, hvis han selv kan komme til

ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-12-03 18:46

-> Jeg sku' lige ha' en dukkert, men NU er jeg tilbage !!!

Øv , en VM*CD fejl; der lagde 3 HD'ere ned

WINDOWS PROTECTION ERROR

I'm Back

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-12-03 18:51

Jeg føler absolut med dig.
HD nedbrud, men heldigvis kunne jeg lige nå at overføre filer til USB-HD.
Og ved hjælp af Drive Image genoprette partitioner fra november.
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 09:11

<<<Molo, PCér er en apparat, som smarte forskere har opfundet for, at menneske ikke behøver at lide af for lavt blodtryk

<<Ans, emesen & firda
Jeg kan se, af jeres forskellige indlæg, at i absolut udgør eksperticen, indenfor det grå udlejningsmarked. Hvad tager i for leje af sådan erhvervslejemål? Er prisen inklusiv et værelse til jeres Chauffør? Kører i selv, eller søger i også her på Kandu? Hvad tjener sådan chauffør? Hvad tjener, lad og kalde det, den anden erhvervsudøver??
Jeg har mange spørgsmål, men vender lige tilbage, for som jeg har lært, man skal spørge eksperticen.

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 09:24

Så er jojanj på banen igen, han har stillet et spørgsmål. Spørgsmål nr:
http://www.kandu.dk/dk/spg/28091

Jeg laver et indlæg.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 09:30

jms
Har du ikke et billigt tv til ham?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 09:41

<<ans
Han er et fjols, og åbenbart bange.
Hvorfor stikker han ellers altid af
JMS
NB. Måske kan jeg finde et gammelt lig, der kan eksplodere i hovedet på ham

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 09:45

Godt proppet med hundhund høm høm

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 10:20

<ans
eksploderende hømhømhøm *LLOOLL*

jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 10:28

jms
Har du ikke et svar til mit spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/28072

ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 16:21

Hvis nogen vil følge tråden med johanj, er den her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/28091

jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 16:23

jms

Jeg har da ikke glemt dig, men dask skal du nok få. Du er sgu da værre en et lille barn før juleaften.

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 16:29

Sgu er jeg det
Har du ikke set mit brandnye sprgs. ???

jms

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 16:42

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 16:45

Nu har du fået dine dask, men kun fordi, det er 3. søndag i advent. Nu får vi se hvad, der sker 4. søndag i advent!!!!!!!!!!!!!!
Har set dit spørgsmål, men der er en, der ikke forstår det

mvh ans og

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 16:48

Det var så lidt, men jeg havde meget møje og besvær med at finde det rigtige svar.
Så derfor er jeg meget glad for accepten, og ligeledes meget glad, for alle de point som dette svar gav mig.
Skulle der være en anden gang, står jeg til fuld disposition.
Med venlig hilsen og tak
JMS
nb. Jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her, idet fluebenet forneden er fjernet fra dette spørgsmål.

tak for en morsom tråd