/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HVA er bedst???
Fra : Mr.Stock
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 07-03-02 09:35

hva er det bedste variomaticsæt til SONIC....

POlini speed control ell. Top performances????? (elller polini's evo.. hvis den er pengene vær)

og hva med cylinder der til???? og kan det betale sig at købe EVO???

HUSK jeg vil godt ha' 47.6!!
og til sidst UDSTØDNING!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-03-02 12:43

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:FsFh8.3879$Mc.175637@news010.worldonline.dk...
> hva er det bedste variomaticsæt til SONIC....
>
> POlini speed control ell. Top performances????? (elller polini's evo..
> hvis den er pengene vær)
>
> og hva med cylinder der til???? og kan det betale sig at købe EVO???
>
> HUSK jeg vil godt ha' 47.6!!
> og til sidst UDSTØDNING!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Jeg har den erfaring at polinis stinker, top Prof. ville jeg så vælge, og
ikke noget EVO med mindre du skal køre race og har en evo 4 el.5 på, og du
kan køre lige så stærkt med din standart med den rigtige vægt ruller i, så
jeg ville nok vente med at skifte den til sidst hvid den ikke vil køre
ordenligt, så gem den og brug pengene på en ordenlig cylinder i stedet for.

Bendt G

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 07-03-02 19:51

polinis speed control?? er det ikke bedre at købe TP' s til en TP cylinder??

og denne her er den en 47.6..??----Cylinder kit 70cc Topperformance Trophy(på scooter-attack)-- hvis ja er den god???

eller er den anden de har Cylinder kit 70cc, Topperformance due meget bedre?? jeg ved godt den kostermere, men er den pengene værd.. er TP's cylindere bedre end malossi's og polini's!!???

MAxiSmiley.. værd flink at svar på alle disse Spørgsmål.. så er pointsne i de forskellige spørgsmål DINE!!

Kommentar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 09-03-02 16:42

1: Nej det er ligemeget!
2: Nej, næsten lige så god som Polini Sport!
3: Due svarer til corsa!
4: Malossi + Polini er bedst, men tp er næsten ligeså gode!

Accepteret svar
Fra : jogcrew

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-02 23:13

TP er bedre end Polini og malossi i topfart, og nok ca. det samme i optræk....
Det er jo dem der har verdensrekorden på deres "LOLU DRAGSTER"...
Trophy er lige så god som polini sport og malossi sport, men hvis man alligevel skal have en trophy kan man lige så godt betale lidt mere og så få en due, den kører noget vildere, og endda vildere end corsa!!!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-03-02 10:25

Hvis du har ca. 10.000 køb evo, ellers hold dig fra det.. En Top
performances vil jeg anbefale og en 47mm Polini eller corsa cylinder..

Mvh Michael

"bill gates" <micro@sucks.cum> wrote in message
news:2nIh8.3912$ng4.175898@news000.worldonline.dk...
>
> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
> news:FsFh8.3879$Mc.175637@news010.worldonline.dk...
> > hva er det bedste variomaticsæt til SONIC....
> >
> > POlini speed control ell. Top performances????? (elller polini's evo..
> > hvis den er pengene vær)
> >
> > og hva med cylinder der til???? og kan det betale sig at købe EVO???
> >
> > HUSK jeg vil godt ha' 47.6!!
> > og til sidst UDSTØDNING!
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Jeg har den erfaring at polinis stinker, top Prof. ville jeg så vælge, og
> ikke noget EVO med mindre du skal køre race og har en evo 4 el.5 på, og du
> kan køre lige så stærkt med din standart med den rigtige vægt ruller i, så
> jeg ville nok vente med at skifte den til sidst hvid den ikke vil køre
> ordenligt, så gem den og brug pengene på en ordenlig cylinder i stedet
for.
>
> Bendt G
>

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 15-03-02 12:24

Tak for svaret jogcrew.