/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor autologin på NET. messenger serv~
Fra : Jonn87
Vist : 492 gange
65 point
Dato : 08-12-03 10:06

Når jeg tænder min computer og åbner MSN Messenger, skriver den
"Du blev logget af .NET Messenger Service, fordi du loggede på et andet sted."
Det vil sige at den automatisk logger mig ind på min MSN når jeg tænder min com!
Jeg har fjernet fluebenet i følgende som ik' hjalp:
Kør Messenger automatisk, når jeg logger på Windows,
Tillad automatisk login når jeg har forbindelse til Internettet.

Hvordan får jeg den til ikke at logge mig ind når jeg tænder min computer?

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 75 point
Dato : 08-12-03 10:34

Fjern programmet fra autostart. Brug MSCONFIG (vælg KØR - skriv MSCONFIG - og find MsnMsg og fjern fluebenet) til at fjerne automatisk opstart at Messenger. Men meddelsen lyder nærmest som at du logger ind på to computere. Prøv evt. at opdatere din Windows via windowsupdate.com. Det kan være der er en "patch" som passer til denne fejl.

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 08-12-03 10:46

Mange tak for svaret wilsonweb.