/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Yamaha SZR Udstødning !! alternativ
Fra : bokke31
Vist : 1081 gange
500 point
Dato : 08-12-03 02:08

Hejsa nogen her der kender til et alternativ til den orginale udstødning !!!!

eller bedre endnu !!! måske en der kan lægges op under sadlen !!! efter ombygning !!!

på for hånd tak Bokke*s*

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 09-12-03 21:11

prøv at søge i den blå avis,kan gøres online
mvh eskild

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 10-12-03 18:14

sorry kan ikke bruge den blå til noget da jeg skal vide hvad jeg kigger efter !"!!!

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 500 point
Dato : 11-12-03 20:37

Hej Bokke
Prøv dette link:
http://www.laserexhausts.com/uk/Main.html
Laser laver bare den fedeste potte til SZR 660....oval carbon og ikke godkendt =god/kraftig lyd
High position til SZR har jeg aldrig set , der skal du nok have fat i en smed til at hjælpe dig.
Laser importøren i DK hedder Masi Motor i Holbæk , de kan henvise til en forhandler nær dig.

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 12-12-03 16:44

hejsa og tak for det kommer nok ikke nærmer et svar så du får point Masteraugust *s*

jeg ved at i Japan kører du bane ræs og har set flere med US op under (røven) men du har ret jeg skal vist ha faqt i en smed!!!....og i UK (super mono) bla bla men jeg må knokle vidre *s*

har selv Oval Carbon på nu og ja meget cool lyd.....

Godkendelse af svar
Fra : bokke31

Dato : 12-12-03 16:45

Tak for svaret masteraugust0.