/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Rullepanel
Fra : vandrefalk
Vist : 297 gange
80 point
Dato : 07-12-03 23:34

Jeg er ved at lægge en tekstboks med rullepanel ind bredde 30 linjer 5 hvad skal der stå i tabulatorrækkefølge?. Jeg har 20 linjer med tekst og når jeg trykker på pilen ned hopper den straks helt i bund når tabulatorrækkefølge står på 1

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-03 18:44

Jeg tror der måske er flere end mig som ikke rigtigt forstår dit spørgsmål.
Det er ikke sikkert, at jeg kan hjælpe dig. Men prøv at forklare dit problem lidt nærmere.
Emesen.

Kommentar
Fra : petermadsen81

Dato : 27-12-03 21:32

tabulator rækkefælge betyder bare i hvilken rækkefølge tekstboksen skal komme hvis der er flere tekstbokse og man så inde på siden trykker på tab <-\->

Der hvor du intaster linierne skal der ikke være nogen der har værdien selected...