/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Porte er firewalled
Fra : brian1982
Vist : 293 gange
33 point
Dato : 07-12-03 23:15

hej

Jeg har lige skiftet fra en gammel hub til en trådløs router! Samtidig ville jeg prøve overnet til at hente filer fra! Men jeg er firewalled! Jeg har prøvet at konfigurer selve opsætningen men er i tvivl om hvordan jeg præcist gør når jeg skal forwarde en port og hvilke tal jeg skal skrive! Håber der er nogen som kan hjælpe mig! Min router er en Linksys Wireless g

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 33 point
Dato : 08-12-03 10:36

Hej brian1982

Jeg kender ikke overnet, men jeg kender lidt til Linksys routere.

1. Log ind på din router.
2. Gå ind under fanebladet forwarding - på routeren.
3. Under "Customized Applications" taster du "overnet" (eller navnet på det program du starter når du bruger overnet)
4. Under "Ext.Port" til højre taster du 5460 to 9250 og cheker både TCP og UDP
5. Under "IP Address" taster du computerens Ip -adresse, hvis du ikke kender den kan du se den under fanebladet "DCHP" tryk her på knappen DCHP clients table og noter dig Ip-adressen.
6. Hvis du ikke har gjort det, skal du nu tilbage til fanebladet "forwarding" og indtaste ip-adressen.
7 Check af under "enable"
8. Tryk på knappen "Apply" nederst.
9. Nu burde det virke

Virker det, kan vi senere precisere de porte du ønsker åbne, så vi ikke som nu åbner en range. Jeg har i øvrigt lige fundet denne side hvorpå der står hvad man skal gøre, hvis ikke min løsning virker.
http://www.overnet.com/documentation/lowid.html

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : brian1982

Dato : 08-12-03 11:09

Tak for svaret srhansen.

Det var lige det der skulle til så nu virker det! 1000 tak

MVH Brian

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-12-03 11:28

Glad for at kunne hjælpe