/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
tom bærbar ibm
Fra : marim
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 07-12-03 18:12

Vi har ved et uheld tømt bærbar'en, og nu er der ikke noget somhelst i skærmet, hvordan kan man installere win 98 igen?

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 07-12-03 18:17

Hej

Har du ikke fået installations cdér og boot cd/diskette med ved købet ?

Ellers skal du have fat i dem og det har du krav på fra sælger selvom du købte den installeret.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 18:30

<<marim
Som ibenboel rigtig skriver, skal du installere igen. Startdiskette i a-drev, og cdén i cd drevet. Hvis du ikke har dem, kan du bruge dem du har fra din stationære pc.
Start mask. og put dem i som nævnt,tryk på resetknap (eller sluk tænd) og maskinen skulle gerne begynde boot på diskette. Følg anvisninger på skærmen.

JMS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-03 22:37

Hvordan KOMMER MAN TIL at TØMME en bærbar?
Du skriver at der ikke er noget som helst på skærmen.
Selvom harddisken er slettet giver den da ikke sort skærm.
Ellers rigtigt som andre skriver, du kan starte op med disketter fra andre maskener og derefter installere windows igen.

Kommentar
Fra : marim

Dato : 08-12-03 11:42

Vi har altså købt det som brugt, og der fulgte ikke nogensomhelst med den. Så nu mangler jeg bare et sted hvor vi kan købe installations cd og boot diskette.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-12-03 11:49

<<marim
Hvis win 98 er ok, har vi en masse på lager.
Ved ikke rigtig, og jeg kan forlange penge for gammel afdanket styresystem, som vi ikke bruger selv længere, men læg en mail adr. og jeg vil kontakte dig.

JMS

Kommentar
Fra : marim

Dato : 08-12-03 21:16

Hej jmsgruppen, det ser ud til at 98 er godt nok, men hvis du er interresseret at sælge til Grønland skal jeg med glæde sende adressen til dig.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 09:30

Marim
Vil du så invitere mig på gratis ferie på grønland, med rejsen betalt...

Send lige en mail adresse, så kontakter jeg dig
MVH
JMS

Kommentar
Fra : marim

Dato : 09-12-03 11:35

Hej jmsgruppen det er fam.qvist@greennet.gl

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 13-12-03 03:17

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig NBBB. her er mit standardindlæg

Godkendelse af svar
Fra : marim

Dato : 13-12-03 11:26

Tak for svaret jmsgruppen.