/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Besvare modtaget e-mail
Fra : ernsta
Vist : 302 gange
50 point
Dato : 07-12-03 17:26

I weekenden har jeg haft besøg af et familiemedllem, som påstår, at hun ved aktivering af besvar så ikke mere kan se teksten på den e-mail, som besvarelsen drejer sig om.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-12-03 17:29

Er det så kontrolleret om det passer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-12-03 17:42

Testet med hotmail til egen server adresse med anmodning om kvittering.
Der kom en popup som jeg sagde ja til
Mailen er der endnu.
Emesen.

Kommentar
Fra : ernsta

Dato : 07-12-03 18:00

Nej, desværre har jeg ikke kontrolleret det, hun bor langt væk og er nu på rejse.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 07-12-03 18:06

Hej

Hun skal gå ind i funktioner herefter egenskaber og herefter indstillinger. Så kommer der nogle faneblade hvor den første igen hedder indstillinger og derinde (hvis hun bruger outlook) kan man vælge om man vil have den oprindelige besked med ved videresendelse eller ej - det er nok der hun skal aktivere med et flueben eller lignende.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 07-12-03 18:14

Hej ernsta

Det kan godt passe, hvis det er i Outlook Express.

Det er er galt, er at der mangler et flueben.

For at rette det skal man ind under >funktioner< >indstillinger< derefter
går man ind i fanebladet >send< og sætter flueben i "medtag meddelelsen
i svaret, så vil det stå der.

Med venlig hilsen
Mone

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-03 18:16

Ups, jeg kom vist lidt for sent.

Men tanken er go' nok.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 07-12-03 18:18

Bedre sent end aldrig - jeg skrev jo forkert da jeg skrev egenskaber (det hedder det vist ikke mere) nu hedder den indstillinger.

Hej hej herfra

Godkendelse af svar
Fra : ernsta

Dato : 07-12-03 18:21

Tak for svaret Mone.
- Ja tak for det hurtige svar, som jeg lige afprøver på min egen installation.
Det er første, men bestemt ikke sidste gang jeg benytter denne mulighed. Jeg havde da brugt tid på at se de forskellige indstillinger; men ikke lige været opmærksom på denne!
Mvh
Ernst

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-12-03 01:56

Selv tak ernsta.

Så var det da godt jeg liiiige fandt den.
Mvh
Mone