/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch maxi k med et 45,0mm
Fra : 30scooter
Vist : 689 gange
10 point
Dato : 07-12-03 15:39

Hvad for jeg min Puch maxi k til at køre hvis jeg sætter en Cylinder 45,0 mm !? hvad når jeg i hastighed?? lige nu køre den 40-50 km/t hvor stemplet er gjort kortere (kan ik lige huske hvad det hedder)

30scooter

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 07-12-03 20:14

det kommer meget an på hvad for en kaburator og gearing og om det er en med eller uden membran og hvad for en udstødning du har på/sætter på og os hvad for et stempel og topstykke..!! det er skam ikke kun cylinder størelesen du skal skifte...

men hvad vil du ha den til at rende..?? så kan jeg hjælpe dig der fra..!!

--zeck--

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 08-12-03 10:52

Bare en 60- 70 km/t, ja det ville være godt hvis du kunne hjælpe mig

30scooter

Accepteret svar
Fra : zeck

Modtaget 10 point
Dato : 08-12-03 22:52

hvis du ikke skal køre mere er det spild af penge at købe en 45 mm cylinder.... min puch køre ca. 50-60 og det er med en 38 mm....

men hiv plumben ud og bor huldet hvor den har siddet op til 15-16 mm(lig lige en træ klods ind i cylinderen så du ikke rammer cylinder væggen så hedder det nemlig ny cylle..)..!!! og så bor din studs op til 14-15 mm(husk at bor meget presis ellers ryger du ud af siden og så er det ny studs) så skal du os file lidt op i din kaburator bare 3-4 mm.. og køb en tun udstødning (jeg har en "proma model" som er god når der ikke er støre tun på..!)..

men hvis du ikke er så meget til at gøre det hele selv så kan du købe et sæt hos protuna som giver nogen lunde det samme..!!

http://www.protuna.dk/product.asp?c=11806716&n=19067303&pn=19067336

det sæt er nogen lunde det samme som du selv kan lave..!!! men jeg ville beholde den nomale gearing på hvis det var mig der sku ha det på..!!

--zeck--

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 09-12-03 18:29

OKay, tak for hjælpen. det må jeg i gang med