/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Email adr
Fra : pepsimax
Vist : 324 gange
25 point
Dato : 07-12-03 15:05

Hej Henning (henningborchert)

vil du ikke sende dit excel regneark
til mig på denne adr slanke@pepsimax.dk

mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-12-03 15:12

>pepsimax

Hvis Exell har noget der kan slanke, så vil jeg da osse gerne ha det. Det kan jo være, der osse er andre brugere der interesseret.

Ram

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 07-12-03 15:24

Kære Ram2

hvis du havde læst dette http://www.kandu.dk/dk/spg/27624
og andre indlæg så ville du vide hvad det går ud på

mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-12-03 18:36

Henning borchert findes på skype.
Søg under find en ven med navnet borchert
Jeg kan ikke li' at videregive hans data, så du må selv gå der ind.
Emesen.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 08-12-03 09:19

Hejsa

Programmet er sendt til Pepsimax, hvis der er andre der er interesseret så blot giv mig besked.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-12-03 09:35

>henningborchert

Hej Henning - Jeg er da blevet nysgerrig - Er det noget man tabe sig ved, og blive smuk og slank??

Du må meget gerne sende et eksemplar til zonker@hihi.dk
På forhånd tak.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 08-12-03 09:39

Hej Ram

Det med smuk, skal jeg ikke kunne sige, men slank, ja hvis du nøje holder regnskab, og følger den plan du kan lægge med programmet, så går det faktisk meget nemt. Jeg har netop i dag rundet et vægttab på 35 kg.

Jeg sender programmet til dig.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-12-03 09:43

>henningborchert

Det må jeg nok sige - Det er utrolig flot - Og tak for det.

Det med det smukke.....
Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynlig for øjet
(En eller anden klog franskmand)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-12-03 10:33

Hej Henning.

Tak for tilsendte - Ser meget interessant ud, men omfattende. Virker det - så er det jo alletiders.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 07:09

>henningborchert

Har nu kigget dit projekt ordentlig igennem, og er højlydt imponeret.
Hvor længr har du brugt på at tabe dine 35 kg??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-12-03 08:08

Hejsa

Jeg startede hele dette projekt op med at sætte mig ind i hele problemstillingen for godt 1 år siden. Den 1.7. var jeg så klar til både at teste programmet og til at være den første forsøgsperson. Det betyder at mit vægttab er sket på 5 måneder.

Når jeg ikke har tabt mere, skyldes det i virkeligheden at jeg har brugt programmet til at sikre mig tilstrækkelige proteiner, så jeg har fået opbygget min muskelmasse.

Lige nu er mit vægttab faktisk meget stort, da jeg har droslet lidt ned på proteiner, da jeg ikke ligefrem skal være bodybuilder.

Det jeg synes er det vigtigste ved programmet er i virkeligheden at hver eneste en der bruger det er i stand til at følge sin egen udvikling, og man kan tydeligt se, hvad det betyder når man skejer ud, for det gør vi alle en gang imellem.

Har du flere spørgsmål, skal du ikke holde dig tilbage.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 09-12-03 08:42

Hej Henning!
Nu er jeg blevet nysgerrig. Må jeg også få en kopi?
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=7315

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-12-03 08:45

Hej Jeannie

Ja, naturligvis. Der er en version på vej til dig om 10 - 15 minutter.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-12-03 10:02

Hej Henning
Ja, tak jeg vil gerne have en kopi

på slgt2003@yahoo.dk

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-12-03 10:17

Hejsa

Det er på vej.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 09-12-03 10:19

hej Henning
Må jeg oss få en kopi
på forhånd tak
wipo@ofir.dk

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-12-03 10:29

Naturligvis, den er på vej.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 09-12-03 10:39

Hej Henning

kunne det være en hjælp for dig
at jeg ligger din fil ud på min hjemmeside (www.pepsimax.dk)
så kan folk selv downloade den der fra ?????
mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-12-03 10:44

Hejsa

Ja, det må du meget gerne gøre, hvis det ikke giver dig trafikproblemer.

På forhånd tak.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 10:55

>Pepsimax.

Jeg må sige, at din tråd er blevet populær. Når jeg skrev til dig i starten som jeg gjorde, skal du tage det som en lettere irritation over, at mange helt ukritisk og alt for ofte smider deres sp. ind fuldstændig tilfældige steder.

At der i dette tilfælde er en god forklaring, er jo åbenlys. Så tag mig det ikke ilde op. Jeg er meget imponeret over Hennings værk og er glad for at ha' fået fat i det.

Jeg regner med at om 6 mdr. opretter jeg en ny profil med nick'et "ScoreKaj"

Ram

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 09-12-03 10:57

Hej Ram

Jeg svarede dig også kun sådan fordi jeg opfattede
Det som om du snerrede af mig

Men godt ord igen

pepsimax

Kommentar
Fra : geu

Dato : 09-12-03 11:03

Vil du også sende den til mig? sm@ofir.dk

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-12-03 11:05

Den er på vej.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 11:07

>pepsimax.

Det gjorde jeg osse - men er glad for at du tilgiver mig. En fin menneskelig egenskab at kunne.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-12-03 11:08

Sjov tråd men altså Ram2 "scorekaj" Find på noget andet.
Er det én speciel du skal score?? Så vær lige sikker på, at hun kan lide navnet Kaj*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-12-03 11:13

>Fridaflip

Øhhhh. Du siger noget - Skal nok finde på noget andet - og nej jeg skal ikke score, jeg har så riiiiigeligt at se til.

Ram

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 09-12-03 11:27

hej henning
tusind tak
det er noget af et værk
nu skal jeg så bare finde ud af at bruge det
når man flytter på indstillingerne til sikkerhed så har det da indflydelse alle steder på comp ikke?
undskyld hvis det er et dumt spørgsmål men er ikke fuldbefaren i denne
m.v.h. wipo

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-12-03 11:31

Når du ændrer makroindstillinger er det så vidt jeg ved for alle excelprogrammer. Så hvis du får programmer steder fra som du ikke er helt fortrolig med, bliver du nødt til at sætte indstillingen frem og tilbage.

Der findes givet et måde at undgå det på, men den har jeg ikke haft tid til at tænke nærmere over.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 09-12-03 11:34

ok endnu engang tak m.v.h. wipo

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 09-12-03 19:22

hej igen
har fået hjælp til indstillingerne
og det er kun i dette program der bliver lavet om på det
m.v.h. wipo

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 10-12-03 02:24

Hej Henning!

Jeg vil også meget gerne modtage dit program. Jeg vil også gerne give dig nogle point - jeg ved bare ikke hvordan man gør det uden at stille et spørgsmål.

Min e-mail: aknoerby@hotmail.com

VH sismo

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 10-12-03 08:06

Hejsa Sismo

Jeg er også så ny her, at jeg ikke en gang ved hvordan det med point virker, selv når der gives spørgsmål, men det skal ikke afholde mig fra også at sende til dig.

Jeg samler lige op og sender senere på dagen, til dem nu har meldt tilbage.

mvh

Henning