/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webhotel / Hjemmeside
Fra : BirgerH
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 07-12-03 14:40

En glædelig Jul til Jer alle.
Hvilket Webhotel mener I er det bedste? og for at det skal blive optimalt, hvilke værktøjer skal udbyderen så tilbyde ?
Det må godt koste lidt dog ikke en formue. Det skal bare være stabilt og up-to-date hele tiden.
Vi regner med at siden skal køre i mange år frem og helst uden de store problemer.
På forhånd tak
Helberg

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 07-12-03 15:13

Vi har et 3-cifret antal domæner, og dermed lidt erfaring på området

"Det må godt koste lidt" Hmmm, nu er spørgsmålet jo, hvor meget "lidt" er hjemme hos dig Helberg! Men at dømme ud fra de point du giver, er du nok noget af en "Cheap-Charlie", hva'

Eller også er spørgsmålet ikke særlig relevant for dig.

Men anyway, her er lidt at kikke på:

www.wannafind.dk - en meget høj grad af service, en oppe-tid, som vist ingen kan slå, kr 49- mdl.

www.b-one.net - ingen personlig service, kun via mail, kr 9 mdl

www.cliche.dk - virker udmærket, han har 5.000 kunder, kr 1 mdl.

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 07-12-03 15:15

TILFØJELSE:

www.b-one.net - masser af plads, 125 MB + alle relevante udvidelser incl.

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-12-03 15:17
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-12-03 15:29

Jeg har i over et år benyttet dette webhotel http://www.web10.dk/
og der har aldrig været de fjerneste problemer.
Så det kan jeg kun anbefale.

Min hjemmeside er rent kommerciel - jeg er økonomisk afhængig af,
at den fungerer - så hvis webhotellet ikke havde været optimalt,
kan du roligt regne med, at jeg havde skiftet forlængst.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 07-12-03 21:57

hej
hvad med www.freepaq.dk

fri plads og prisen er kun 20 kr på md

mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 13-12-03 12:34

hej
der er også www.enavn.dk som jeg bruger og som jeg har været meget tilfreds med. I det år jeg har brugt dem har jeg ikke oplevet at de har været nede, og deres hotline er hurtig.

//anne

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 13-12-03 12:52

hvad mener du med værktøjer?

//anne

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 13-12-03 14:07

Hej Anne
Der menes med værktøjer flg:" Hvad serveren kan i forhold og sammenlignet med hvad pågældende side du måtte fremhæve kan også i forhold til priser".
Og så er vi over i et svar til "SEMMER". Jeg er ikke nogen "Cheap-Charlie", NÅ altså.
Men I kan nok se at jeg/vi kan uden problemer komme til at betale guld for dyrt. Vi har feks. set prisforskelle på 2000,-kr. på sider der kan stort set det samme og så er det man som forbruger er på herrens mark hvis man da ikke lige sidder og arbejder med tingene hver dag.
MVH Helberg

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 13-12-03 14:17

er det det her du mener:

Vor serverfarm er opbygget af det mest sofistikerede materiale, udstyr og sikkerhed. Den er opbygget på en sådan måde, at der er taget forbehold for alle eventualiteter: ild, vand, indbrud osv. Nedenstående angiver kort, de fordele vor serverfarm har:

- Air condition og klima kontrol
- 24-timer, 7-dage cameraovervågnining og adgangskontol
- 24-timer, 7-dage netværk- og backboneovervågning, samt support.
- Beskyttet kabel forbindelse til og fra bygningen.
- Elektriske regulatorer med N 1 transformatorer.
- Stand-by generatorer med minimum 48 timers levetid
- UPS back-up system
- Røgudviklingsalarm og avanceret slukning af ild
- Garanti for pålidelig oppetid

eller er det de muligheder hotellet giver hvis det er det så tjek lige denne url
http://www.enavn.dk/cgi-bin/index.cgi?vis=webhoteller

ellers er jeg lost :(
//anne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 19:09

jeg bruger selv
www.colberghus.dk
og
www.dothost.dk
Det er samme danske ejerkredse med god support, prisbillige og har indtil nu været utrolig stabile.
Kig og se om de har det du skal bruge.

bentjuul

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 20-12-03 21:36

I mit indlæg (øverst oppe, den 14.) anbefalede jeg billede B-one!
Den anbefaling trækker jeg hermed tilbage. De skriver på siden, at alt er incl. - bl.a. også Microsoft Frontpgage, som er temmelig dyr at få på servere, og derfor afholder det mange fra at gøre det. B-one praler dog med på deres hjemmeside, at de allerede har 50.000 kunder (A 9 kr = 450.000 mdl) og at de har Frontpage installeret.

Der er vist ingen af tingene, der passer. Skal vi fjerne 2 nuller i kundeantal, og fjerne Frontpage, så er vi nok nærmere ved sandheden.

Jeg flyttede et par af vores for en uge siden - og betalte forud for et år. De er allerede flyttet igen. Se blot her:

Semmer skriver:

Skrevet den 14-12-2003 17:06:44
att_328689_0.doc
Mail opsætning er forkert - jeg får ingen post hjem, og kan ej heller klikke på. Har vedhæftet kopi af opsætning, for mig ser det rigtigt ud, men noget må jo være galt!

******************

Frontpage
Har oploaded en del materiale, men kan ikke komme ind med Frontpage, hverken forfra (som jeg kan vore andre ret mange domæner, f.eks. www.japanskedanmark.dk hvor jeg blot klikker oppe foroven og et øjeblik senere er jeg inde bagved og kan arbejde på siden med Frontpage.

Nævnte domæne ligger godt nok hos wannafind.dk og de er væsentligt dyrere end du er, og derfor var det faktisk allerede bestem, at vi ville begynde at flytte et antal domæner - men hvis vi ikke kan arbejde på siderne, er prisen jo uinteressant.

Hvis jeg vil oploade med Frontpage får jeg en meddelelse om, at jeres server har en ældre udgave af Frontpage, og at vi skal kontakte udbyder - altså dig.

Hvad er galt?

Mvh - SEM
*******************************

B-one svarer:

Hverken mail eller Frontpage virker : B-ONE DANMARK MN
Skrevet den 15-12-2003 10:21:48

Hej Svend-Erik

Ang. mail bede du følge denne guide
http://www2.b-one.net/static.php?page=faq3.php

Vi har desværre nogle problemer med vores Frontpage understøttelse.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N
Fax.: +45 7020 5872
Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------
************************************

SEMMER skriver:

Hverken mail eller Frontpage virker : Svend-Erik Mortensgaard
Skrevet den 15-12-2003 10:55:36

Er Frontpage problemerne i orden MEGET hurtigt, ellers er jeg nødt til at flytte hotel straks. Skal deltage i udsendelse TV2 om få dage, og jeg skal have hjemmesiden redigeret.

Er det kørende igen i eftermiddag eller i aften?

Mvh - SEM
************************************

B-one svarer:

Hverken mail eller Frontpage virker : B-ONE DANMARK MN
Skrevet den 15-12-2003 12:11:56

Hej

Beklager - dette kommer ikke til at virke før om et par uger.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N
Fax.: +45 7020 5872
Web-site: http://www.b-one.net

*************************************************************

Jeg beklager - kan altså absolut IKKE anbefale B-one
Vi har ikke set noget til de indbetalt 322,50, medens de skal have pengene inden de rører ved noget.

Vi flyttede samme dag til wannafind.dk Det koster det dobbelte + endda 100 kr årligt, til gengæld virker alt perfekt.
Jeg bestilte flytning umiddelbart efter svaret fra B-one. 23 timer var det hele ordnet, og næste morgen virkede alt på www.sikkerhedidanmark.dk

Sorry for de forkerte oplysninger, men jeg vidste ikke bedre på daværende tidspunkt.

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-04 00:18

hej helberg

Har du fået et Webhotel eller må du fortsat overnatte ude
Lad os høre fra dig.

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-04 11:48

Jeg forlader dette spørgsmål, idet BirgerH har fået så mange forslag uden at reflektere på dem eller lukke spørgsmålet.

bentjuul

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 20-02-04 10:18

Hej igen
Først og fremmest mange tak for Jeres interesse. Valget var meget svært at tage efterhånden som forslagne kom ind fra Jer og andre. Det hele endte med at vi blev hos NettoNet. Da de fik at vide at de skulle flytte os over til en ny moderne server på Web Hotellet, som vi havde valgt. Kom de pludselig op med at de da havde det samme, men at grunden til at det ikke kørte for os var at vores side lå på en ældgammel server og at de ville uden beregning ville flytte os over på en sprit ny. Så vi tog mod tilbudet og håber så frem over at det vil køre og at NettoNet opdatere deres issenkram en gang imellem. Ellers må vi til det igen!
Med venlig hilsen
BirgerH

Annuller spørgsmålet
Fra : BirgerH

Dato : 08-05-06 00:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål