/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vespa Ciao
Fra : 30scooter
Vist : 634 gange
20 point
Dato : 07-12-03 14:20

Nogen der kan give mig nogle tips om, hvordan jeg får min ciao til at køre 50-60 km/t. Uden af sætte tun på den, men bare neddrosle den ??, eller skal der tun på,før den kan køre 50- 60 km/t ??

MVH 30scooter

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 07-12-03 14:58

Du skal ikke neddrosle, men afdrosle (fjerne neddroslingerne)
Der sidder en plumb i krumtaphuset (hele lortet skal skilles ad), endvidere skal du nok have Proma Lowboy udstødning.
Så kan du plane topstykket max 1,5 mm
Evnt. købe en 15mm karburator Bing.
Anden remskive.
Hvis alt ovenstående er gjort, vil den køre det du skriver.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 07-12-03 15:03

Okay, tak for hjælen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-12-03 15:28

Jeg ville ikke gå igang med det, men hellere beholde den eller sælge, for at få en der var lettere at tune.
VH Palle Hansen