/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tabulatorlinier er væk i word 2000
Fra : summer
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 06-03-02 17:44

Jeg husker ikke og kan ikke finde ud af, hvordan jeg får tabulatorindstillingerne op på skærmen igen. Engang havde jeg dokumentet, så jeg med musen kunne placere et eller flere tabulatormærker øverst på dokumentet. Nu har jeg bare et dokument uden inddelinger lodret og vandret. Jeg har prøvet reinstall.
Hvad gør jeg.
VH.
summer

Accepteret svar
Fra : cassandrak

Modtaget 110 point
Dato : 06-03-02 18:18

Hej Summer
har du mon valgt
vis (på værktøjslinien, øverst)
disposition (på værktøjslinien, øverst)

i stedet for
vis (på værktøjslinien, øverst)
normal (vælg)
det er en af mulighederne for at tabulatorlinierne er væk

mvh. Cassandra

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 06-03-02 19:19

Hej summer
Vis - Værktøjslinier - Lineal (det hele via menulinien øverst på skærmen)
Gå derefter ned i bunden, yderst til venstre, lige ved siden af nedderste scrollbar.
Der er fire valgmuligheder og du skal vælge "Udskriftslayout" og så skulle det hele være der.
mvh
Catbody

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 06-03-02 19:49

catbody>>> Det var lige nøjagtig Lineal jeg manglede at aktivere. Det var snart det eneste jeg ikke havde prøvet. Hvem kunne også regne ud at det hedder lineal. :)

Kommentar
Fra : summer

Dato : 06-03-02 19:52

Øv det var catbody der skulle have haft point. Nå pyt jeg opretter lige et spm. som du kan acc. catbody.
MV.
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-03-02 19:40

Klik på Vis/Linial. Noget vil sise sig.

--
mvh
pre

"summer" <summer.news@kandu.dk> wrote in message
news:exrh8.1863$Mc.138712@news010.worldonline.dk...
> Jeg husker ikke og kan ikke finde ud af, hvordan jeg får
> tabulatorindstillingerne op på skærmen igen. Engang havde jeg
> dokumentet, så jeg med musen kunne placere et eller flere
> tabulatormærker øverst på dokumentet. Nu har jeg bare et dokument uden
> inddelinger lodret og vandret. Jeg har prøvet reinstall.
> Hvad gør jeg.
> VH.
> summer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>