/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skifte farve i coveret på Nokia 3510i...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 594 gange
10 point
Dato : 07-12-03 11:31

Jeg har set, at det ikke er alle, der har den samme farve lys i en Nokia 3510i, så derofr vil jeg gerne vide, hvordan man ændrer lyset, og hvor kan det gøres henne...

Spørgsmålet er derfor:
Hvordan ændrer man lyset i en Nokia 3510i, og hvor kan det foretages???

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 07-12-03 11:37

Under menu,-indstillinger, rul ned til display-indstilling, der kan du vælge baggrund, farveskema, m.m.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 07-12-03 11:43

Det er ikke baggrunden eller farven på skærmet, det er lyset, som der er ud til siden på coveret osv., hvor jeg har set nogle gå med en Nokia 3510i, hvor lyset var anderledes end på almindelige Nokia 3510i...

Accepteret svar
Fra : Rustica.dk

Modtaget 20 point
Dato : 07-12-03 12:29

Hej !!
Her er en fed side som kan hjælpe dig med at lave lidt om på din mobil...

http://www.tronik.dk/html/3510.html

Men så har du også en cool mobil !!

V.H.
Rustica

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 07-12-03 12:36

Tak for svaret Rustica.dk...