/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Læse e-mails uden at hente dem fra serve~
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 421 gange
7 point
Dato : 07-12-03 11:28

Jeg har hørt, at der er et eller flere program(mer), som man kan bruge til at se de e-mails, der er på mail-serveren, for at undgå Spm osv....

Hvorfor nogle programmer kan man bruge, og hvor kan de downloades???

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 07-12-03 12:01

Hej
Mener du ikke webmail
der ser/læser du din mail på serveren uden at
den kommer i forbindelse med din maskine/pc

mvh

pepsimax

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 07-12-03 12:03

Nej, det er ikke Web-mail, som jeg mener, det er et program, som man har på computeren, der tjekker efter e-mails, og så kan man så dem igennem programmet...

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 07-12-03 12:05

Hej igen igen

det kender jeg ikke men jeg vil lytte med her

mvh
pepsimax

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 7 point
Dato : 07-12-03 14:10

Får du mange spam mails ( uønskede mails du ikke kan slippe af med ) kan dette program benyttes.
Du kan bl.a. blackliste de adresser du ikke ønsker mails fra, og sende en "adressen findes ikke" tilbage.

Programmet er meget brugervenligt.

Der er også en fin tuturial til opsætningen.

Link: http://www.mailwasher.net/index.php

Med det programme kan du bruge til at se de e-mails, der er på mail-serveren, for at undgå Spm osv....

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-12-03 14:15

Med MailWasher kan du finde en bedre webmail-reader end denne, må jeg ta´ hatten a´ for dig - Ved at læse dine mail´s ude på serveren inden du downloader dem, får du mange mange fordele. Bl.a. slipper du for de frygtede virus som inficere din PC, uden at du åbner dem - Det er der så mange andre lign. programmer som kan hjælpe dig med, MEN: MailWasher er det u-betinget BEDSTE til samtidig at fra-sortere diverse irriterende SPAM-MAIL´s. Dette program er du simpelthen nødt til at have installeret på din PC !!! (freeware-udgaven understøtter kun én mail-konto).

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 07-12-03 14:19

Findes der ikke et program, hvor man kan have flere e-mails konti uden at bruge penge???

Med MailWasher kan man så også læse de e-mails som man modtager???

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-12-03 15:17

>>Lasse_Madsen

Findes der ikke et program, hvor man kan have flere e-mails konti uden at bruge penge??? Ved ikke!
Jeg kun at der dette her: http://www.firetrust.com/products/mailwasherpro/

Med MailWasher kan man så også læse de e-mails som man modtager??? JA!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-12-03 15:19

Ups...

>>Lasse_Madsen

Findes der ikke et program, hvor man kan have flere e-mails konti uden at bruge penge??? Ved ikke!
Jeg VED kun dette her: http://www.firetrust.com /products/mailwasherpro/

Med MailWasher kan man så også læse de e-mails som man modtager??? JA!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-12-03 15:45

Ps.

Med MailWasher kan man så også læse de e-mails som man modtager??? Ikke nå de er kom ind i mail-program, for så er de ikke på din mail-serveren. Da MailWasher kun læse fra mail-serveren.

mvh
Ishoey

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-12-03 12:07

Tak for svaret Ishoey...
Jeg prøver at se, om jeg kan finde et program, hvor man kan have flere emails-konti i gratis...