/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Brusser i en lejlighed
Fra : mndknr
Vist : 427 gange
20 point
Dato : 07-12-03 01:12

Hej!
Jeg er flyttet ind i en lejlighed på østerbro. Det er jo fint osv. problemet er bare der ikke er noget bad..:0( det er et lille rum hvor der er et toilet også er der ikke mere.. ikke engang håndvask.. den er i køkkenet. nogle der kan råde mig til en god mulighed...? (Alt andet end at gå et andet sted hen og tage bad) det skal være i lejligheden!!

Mvh
Martin

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 07-12-03 01:50

hejsa du kan få lavet en lille bruse nice inde i dit soveværlse!!! der kan monteres en vandpumpe der pumper vandet til nærmeste afløb men tag en snak med din lokale VVS mand *s*

Kommentar
Fra : 25

Dato : 07-12-03 10:39

Man kan købe sammenklappelige brucekabiner, de kan monteres i dit soveværelse o.s.v., jeg har boet i en gammel ejendom, hvor mange af beboerne fik lavet en bruce niche/kabine, der senere er blevet bedre, nemlig det at man kan klappe den sammen, så den fylder altså mindre i dag.Måske kan du finde noget materiale om det på nettet, ellers så må du bede om brochure hos vvs forretninger. Kik dig godt om.Ellers er der forbrugerrådet, Råd og Resultater bladet, tekniske meddelelser o.s.v.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-03 11:08

Hvis du søger på www.google.dk brusekabiner er der mange links bl.a. dette
http://www.wormslev.dk/Default.asp?ID=352
Du kan jo også tale med andre beboere i ejendomme. Måske de har fundet en løsning, som også vil passe til dig.

mvh ans og

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 14:27

De andre her, har nogle fine forslag, men:
Kapitel 5, især prg. 29 stk. 3. i lejeloven skal iagtages.

SÅ LIGE ET MEGET GODT RÅD, INSTALLER INTET, UDEN FORUDGÅENDE AFTALE MED UDLEJEREN.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 14:50

Sorry, huskede lige forkert, ikke stk. 3 men stk. 9 (sgu. ikke nemt at have alle prg. i hovedet )
Og læs lige prg. 28, her er linket:
http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20010034729-REGL

MVH
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-03 14:58
Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 15:07

<<<ans
mit link er retsinfo, (statens egen lovservice), her kan du finde alle love i DK sinden kongeloven (1665)
http://www.retsinfo.dk/danlov/danlov.htm
har fået problemer med hånden se lige: http://www.kandu.dk/dk/spg/27592
taster ikke så godt

JMS

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 20 point
Dato : 13-12-03 03:18

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : mndknr

Dato : 23-12-03 18:20

Tak for svaret jmsgruppen.