/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Stjerne for en aften & Pop stars
Fra : Julie_89
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 06-12-03 21:56

Er der nogle der ved hvor jeg kan høre sangene fra stjerne for en aften eller fra popstars?
Eller nogle der har dem til at ligge på sin computer som gider sende dem? (eller bare nogle af dem)
Så ville jeg blive MEGA glad!!
Julehilsner fra julie_89!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-03 23:58

Ja du kan tage en tur på biblioteket og låne dem der.

ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-03 00:56

Hvis det er et enten eller spørgsmål, kan jeg fortælle, at sangene fra "stjerne for en aften" netop er udkommet på både cd og dvd.

ellebye

Kommentar
Fra : SimonSJ

Dato : 07-12-03 08:01

Ja, du går bare ind under www.dr.dk/stjerne

M.v.h
SimonSJ

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 08-12-03 21:08

Jamen uder www.dr.dk/stjerne kan jag jo ikke høre dem........ der kan jeg jo kun læse om dem?!
Nogen der ved hvor jeg kan høre dem, hvor jeg måske også kan gemme dem på computeren (det er dog ikke et krav)
Mvh Julie. *<

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 08-12-03 21:14

Og der ligger ingen bibloteker i miles omkreds her hvor jeg bor det det er lidt surt........øv øv........
*<

Kommentar
Fra : ble94amw

Dato : 10-12-03 11:47

Jo.. du kan godt høre sangene derinde...! Gå ind på dette link og tryk på "mød stjernerne" og vælg så en af stjernerne... Der er et spørgsmål om hvilken af sangene man synes stjernerne synger bedst eller hvis de kun sang en så er den der også!!!... der kan du så høre dem ved at trykke på g-nøglen med sangens titel!!!

Kommentar
Fra : ble94amw

Dato : 10-12-03 11:49

Her er linket igen:
http://www.dr.dk/stjerne/

Som et eks. = http://www.dr.dk/stjerne/katrine.shtml (Katrine Hall) Tryk så bare på sangens titel og g-nøglen... så er den i hus!

MVH mig